anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący żąda zwrotu wpłaty za przedmiot który uszkodził

BartekMazurek3
#9 Pomysłodawca#

Witam mam problem, sprzedałem przedmiot konto do gry online w skład konta wchodzi konto gmail na który gra jest zarejestrowana. Kupujący otrzymał dane po zakupie po upływie 6 godzin wydzwaniał i pisał prosząc o dodatkowe dane do konta żeby przejść weryfikacje na swoim urządzeniu. Weryfikacja niby się nie udała i wyskakuje komunikat "Zauważyliśmy nietypową aktywność na Twoim koncie Google." i nie da się nic zrobić wpisywanie starego hasła nie skutkuje po kilku godzinach kupujący zakłada spór i żąda zwrotu gotówki oczywiście pracownik allegro też chce potwierdzenie przelewu. Konto było moje korzystałem kilka lat z niego przed sprzedażą były robione screeny potrzebne do wystawienia konta oraz usunąłem dodatkowy mail żeby kupujący mógł się zalogować na komputerze i dodać własny numer telefonu i zmienić hasło a tak się nie stało. Czy jako sprzedawca jestem na przegranej pozycji i zostaje tylko zwrot wpłaty, może ktoś miał podobną sytuacje.

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

RED
#21 Demiurg#

jesteś pewien, że działałeś zgodnie z regulaminem operatora gry online gooogle i allegro?

czy takie coś można sprzedawać?

oznacz moderatorów

BartekMazurek3
#9 Pomysłodawca#

pełno takich aukcji sam kupujący ma kilka aukcji na temat tej gry

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@BartekMazurek3, powinieneś rozpatrzeć reklamację, a następnie przyjąć ją lub odrzucić. Swoją decyzję rzetelnie uargumentuj w prowadzonej Dyskusji. Mam nadzieję, że uda Ci się porozumieć z Kupującym. 🙂

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

BartekMazurek3
#9 Pomysłodawca#

Jeśli odrzucę to co dalej? Ja zaproponowałem że mogę zwrócić połowę kwoty która zapłacił i jeśli udało mu się zalogować za jakiś czas i mógł korzystać to bym nie wnioskował nawet o zwrot czyli by miał konto i pół wpłaty a on odmówił że chce całość ponieważ on wie że tego konta nie odzyska.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@BartekMazurek3 Jeżeli proponujesz zwrot połowy wpłaty to znaczy, że uznałeś jego reklamację, a jeśli tak, to powinieneś oddać całość. To kupujący może żądać obniżenia ceny, a nie sprzedawca obniżenie proponować. W tym przypadku kupujący stwierdził wadę i chce zwrotu wpłaty. Skoro już jest prowadzona Dyskusja, Allegro prawdopodobnie wesprze kupującego i jeśli nie zwrócisz pieniędzy, wypłaci mu rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących. Może to się wiązać z konsekwencjami dla Ciebie, czyli być może będziesz musiał zwrócić do Allegro pieniądze wypłacone z POK, a jeśli tego nie zrobisz, Allegro może nałożyć ograniczenia na Twoje konto. Może, nie musi. Wiele zależy od przebiegu Dyskusji, dowodów itp.

oznacz moderatorów

BartekMazurek3
#9 Pomysłodawca#

Właśnie założyłem inny wątek na temat zwrotu towaru u innego sprzedawcy po 2 tygodniach otrzymałem 10 gr za przedmiot który był wart 11 zł i nie był nawet dotykany i to sprzedawca taką kwotę ustalił i allegro akceptowało taką kwotę i wszystko jest ok a tu przedmiotu nie odzyskam bo klient zablokował mi możliwość zalogowania się i żeby ponownie sprzedać to jeszcze mam zwrócić całą kwotę ? w każdym wątku allegro stoi po innej stronie.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@BartekMazurek3 Nic nie jest ok, w tamtym wątku otwórz spór, wtedy też Allegro Ci pomoże jako kupującemu, a w ostateczności otrzymasz pieniądze z POK.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@BartekMazurek3 każdą sprawę rozpatrujemy indywidualnie, a w dyskusji jesteśmy bezstronni. Pomoagamy kupującym i sprzedającym osiągnąć porozumienie. Nie opowiadamy się po żadnej ze stron tylko kierujemy się przepisami i regulaminem.
Widzę, że w dyskusji, o której pisałeś w tym wątku udało się dojść do porozumienia z kupującym.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@la_nika jesteśmy bezstronni.

Ale to nie Wam to oceniać. Jesteście bezstronni tylko Waszym zdaniem. Zdaniem sprzedających jesteście wyjątkowo stronniczy.

oznacz moderatorów