Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam problem, sprzedałem przedmiot konto do gry online w skład konta wchodzi konto gmail na który gra jest zarejestrowana. Kupujący otrzymał dane po zakupie po upływie 6 godzin wydzwaniał i pisał prosząc o dodatkowe dane do konta żeby przejść weryfikacje na swoim urządzeniu. Weryfikacja niby się nie udała i wyskakuje komunikat "Zauważyliśmy nietypową aktywność na Twoim koncie Google." i nie da się nic zrobić wpisywanie starego hasła nie skutkuje po kilku godzinach kupujący zakłada spór i żąda zwrotu gotówki oczywiście pracownik allegro też chce potwierdzenie przelewu. Konto było moje korzystałem kilka lat z niego przed sprzedażą były robione screeny potrzebne do wystawienia konta oraz usunąłem dodatkowy mail żeby kupujący mógł się zalogować na komputerze i dodać własny numer telefonu i zmienić hasło a tak się nie stało. Czy jako sprzedawca jestem na przegranej pozycji i zostaje tylko zwrot wpłaty, może ktoś miał podobną sytuacje.
jesteś pewien, że działałeś zgodnie z regulaminem operatora gry online gooogle i allegro?
czy takie coś można sprzedawać?
pełno takich aukcji sam kupujący ma kilka aukcji na temat tej gry
@BartekMazurek3, powinieneś rozpatrzeć reklamację, a następnie przyjąć ją lub odrzucić. Swoją decyzję rzetelnie uargumentuj w prowadzonej Dyskusji. Mam nadzieję, że uda Ci się porozumieć z Kupującym. 🙂
Jeśli odrzucę to co dalej? Ja zaproponowałem że mogę zwrócić połowę kwoty która zapłacił i jeśli udało mu się zalogować za jakiś czas i mógł korzystać to bym nie wnioskował nawet o zwrot czyli by miał konto i pół wpłaty a on odmówił że chce całość ponieważ on wie że tego konta nie odzyska.
@BartekMazurek3 Jeżeli proponujesz zwrot połowy wpłaty to znaczy, że uznałeś jego reklamację, a jeśli tak, to powinieneś oddać całość. To kupujący może żądać obniżenia ceny, a nie sprzedawca obniżenie proponować. W tym przypadku kupujący stwierdził wadę i chce zwrotu wpłaty. Skoro już jest prowadzona Dyskusja, Allegro prawdopodobnie wesprze kupującego i jeśli nie zwrócisz pieniędzy, wypłaci mu rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących. Może to się wiązać z konsekwencjami dla Ciebie, czyli być może będziesz musiał zwrócić do Allegro pieniądze wypłacone z POK, a jeśli tego nie zrobisz, Allegro może nałożyć ograniczenia na Twoje konto. Może, nie musi. Wiele zależy od przebiegu Dyskusji, dowodów itp.
Właśnie założyłem inny wątek na temat zwrotu towaru u innego sprzedawcy po 2 tygodniach otrzymałem 10 gr za przedmiot który był wart 11 zł i nie był nawet dotykany i to sprzedawca taką kwotę ustalił i allegro akceptowało taką kwotę i wszystko jest ok a tu przedmiotu nie odzyskam bo klient zablokował mi możliwość zalogowania się i żeby ponownie sprzedać to jeszcze mam zwrócić całą kwotę ? w każdym wątku allegro stoi po innej stronie.
@BartekMazurek3 Nic nie jest ok, w tamtym wątku otwórz spór, wtedy też Allegro Ci pomoże jako kupującemu, a w ostateczności otrzymasz pieniądze z POK.
@BartekMazurek3 każdą sprawę rozpatrujemy indywidualnie, a w dyskusji jesteśmy bezstronni. Pomoagamy kupującym i sprzedającym osiągnąć porozumienie. Nie opowiadamy się po żadnej ze stron tylko kierujemy się przepisami i regulaminem.
Widzę, że w dyskusji, o której pisałeś w tym wątku udało się dojść do porozumienia z kupującym.
@la_nika jesteśmy bezstronni.
Ale to nie Wam to oceniać. Jesteście bezstronni tylko Waszym zdaniem. Zdaniem sprzedających jesteście wyjątkowo stronniczy.