Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Kupujący napisał do mnie wiadomość przez produkt, że chce anulować zamówienie po kontakcie z nim i poinformowaniu go że w szczegółach zamówienia powinien na dole wybrać opcję anuluj. Poinformował mnie, że on takiej opcji nie ma. W jaki sposób ja jako sprzedający mogę to anulować by otrzymać zwrot prowizji?
Z góry dziękuję za pomoc
@Qreate niech dokona zwrotu
Tylko kupujący nie opłacił zamówienia a prowizja została pobrana. W jaki sposób mogę je anulować i prosić o zwrot prowizji?
@Qreate a to poczekaj 7 dni i wystąp o zwrot prowizji, zmieniając na anulowaną, jako nie opłacone bez problemy przyznają 🙂
@Qreate Niech kupujący przyśle Ci mailem oświadczenie o rezygnacji z zakupu. To jest to samo co anulowanie przez Allegro.
To wiadomość którą wysłał z pytania o produkcie o chęci anulowania powinna wystarczyć tak?
Moim zdaniem tak.