anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący chce anulować zamówienie ale nie widzi opcji anuluj w szczegółach zamówienia.

MAMY ROZWIĄZANIE!
Qreate
#8 Zapaleniec#

Witam

Kupujący napisał do mnie wiadomość przez produkt, że chce anulować zamówienie po kontakcie z nim i poinformowaniu go że w szczegółach zamówienia powinien na dole wybrać opcję anuluj. Poinformował mnie, że on takiej opcji nie ma. W jaki sposób ja jako sprzedający mogę to anulować by otrzymać zwrot prowizji?

Z góry dziękuję za pomoc

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
kostas11
#21 Demiurg#

@Qreate  niech dokona zwrotu 

  1. Przejdź do zakładki Kupione.
  2. Przy wybranym zamówieniu kliknij [szczegóły].
  3. Wybierz [zwróć część lub całość zamówienia], aby przejść do formularza zwrotu.
  4. Zaznacz przedmioty, które chcesz zwrócić, i wybierz z listy odpowiedni powód. Możesz wybrać osobny powód zwrotu dla każdego produktu w zamówieniu.
  5. Wypełnij formularz i kliknij [Zwracam produkty]. Otrzyma on wówczas e-maila.
________
Κώστας
oznacz moderatorów
Qreate
#8 Zapaleniec#

Tylko kupujący nie opłacił zamówienia a prowizja została pobrana. W jaki sposób mogę je anulować i prosić o zwrot prowizji?

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Qreate  a to poczekaj 7 dni i wystąp o zwrot prowizji, zmieniając na anulowaną, jako nie opłacone bez problemy przyznają 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Qreate Niech kupujący przyśle Ci mailem oświadczenie o rezygnacji z zakupu. To jest to samo co anulowanie przez Allegro.

oznacz moderatorów
Qreate
#8 Zapaleniec#

To wiadomość którą wysłał z pytania o produkcie o chęci anulowania powinna wystarczyć tak?

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Moim zdaniem tak.

oznacz moderatorów