Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, klient zrobił zakupy wybrał płatność payu która została anulowana i nie chce ponawiać płatności przez payu. Czy jeżeli nie będę wnioskować o zwrot prowizji za to zamówienie i podam dane do przelewu będzie to zgodne z regulaminem allegro?
@vestino_store tak możesz podać, tylko jak nadajesz przez import danych do przewoźników czy masz zakup smart to nie uda Ci się nadać paczki 😞
vestino_store nie podawaj nr konta jeśli imortujesz przesyłki . Poinformuj klienta , że nie masz konta do wpłat dla przesyłek allegro i musi zrobić przelew przez AF .
Dziękuję. Niestety klient z tych cięższych , próbowałam wytłumaczyć ale bezskutecznie. Zależy mi na tym zamówieniu bo ten klient nie pierwszy raz robi zakupy u mnie i do wczoraj nie było problemu. Dziś nawet dzwoniłam z nadzieją , że może przez telefon uda mi się coś zdziałać no ale niestety. Finalnie podałam numer konta.
vestino_store cóż bywa i tak ,trzeba dopłacić do przesyłki .