Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedający po otrzymaniu lampy błyskowej wykrył wadę której u mnie nie było, to znaczy wyłamany zaczep baterii. Po rozmowie chciałem otrzymać zwrot towaru, ewentualnie pokrycie częściowych kosztów naprawy na które on nie się nie zdecydował. Po 3 miesiącach pisze mi znowu, że zaczął mu wariować stan baterii i, że lampa jest nie do użycia i chce otrzymać zwrot pieniędzy lub wymianę towaru. Dodam, że u mnie wszystko było w porządku. Co w takim wypadku robić?
@LEW433 nie mam motta sprzedaży bo nigdy nic nie sprzedawałem na allegro wiec nie rzucaj tu tekstami bez pokrycia a w zakupie od osoby prywatnej warto mieć rozum i nagrywać odpakowanie i uruchamianie by potem nie płakać że dowodów brak albo nie rzucać oszczerstwami bez pokrycia podstawowa zasada panstwa prawa każdy jest niewinny dopóki nie udowodni się mu winy. I kolejna Ignorantia iuris nocet (łac. nieznajomość prawa szkodzi) – jedna z podstawowych zasad prawa. Zgodnie z nią, nie można zasłaniać się nieznajomością normy prawnej. W praktyce wyraża się ona tym, że nikt nie może podnosić, iż zachował się niezgodnie z normą dlatego, że nie wiedział o jej istnieniu.
Gość po dłuższym czasie bez odpowiedzi chce mi odesłać towar w ramach reklamacji. Czy ja jako sprzedający mam 14 dni na decyzję od momentu zgłoszenia, czy od momentu otrzymania paczki zwrotnej? 14 dni od zgłoszenia wypada zaraz po sylwestrze, więc nie ma szans, że paczka do mnie dotrze przed upływem 14 dni
Od 1 zgłoszenia
Uuaa, to mnie teraz ładnie załatwił
Tak przecież że byleś na usługach sprzedającego i zostałeś relegowany, opisywał tu jeden z twoich znajomych to.😐
To zapytam od razu, żeby potem się nie denerwować. Co jeśli rzecz którą mi odeśle i przyjdzie po tym terminie, okaże się nie tym co kupił, albo całkowicie zniszczona?
Co oznacza że po terminie? rozpatrzyłeś reklamację? uznałeś i czekasz aż towar dojdzie i zobaczysz wszystko.
To nakręć wyciąganie z paczkomatu i odpakowanie
Tak też uczynię. Dzięki