Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
sprzedaje okazyjnie pojedyncze rzeczy na allegro, dwa miesiące temu klient poprosił o zwiększenie ilości pokrowców które sprzedawałam ponieważ chciałby kupić większą ilość i chciałby mieć darmową przesyłkę z allegro smart. Po tej sprzedaży nie wystawialiśmy nic więcej i nie zaglądałam na własne konto (tak wiem mój błąd). Pan zgłosił spór i dostał zwrot z allegro protect o którym dowiedziałam się z wezwania do zapłaty. Pan podczas sprzedaży był poinformowany telefonicznie że nieczęsto korzystam z allegro i preferujemy kontakt telefoniczny, z którego w trakcie reklamacji nie skorzystał. Poprosiłam o zwrot towaru, którego wysyłkę pokryję, jednak obawiam się że Pan będzie robił problemy, ponieważ sprawdziłam iż pan handluje podobnym towarem i wygląda mi to na wyłudzenie. Jeżeli dobrze zrozumiałam kupujący jest zobowiązany do zwrotu towaru, co w sytuacji jeżeli nie będzie chciał go zwrócić lub zwróci go w stanie zniszczonym?
Dodam, że Pan zapewne dostał zwrot ponieważ jedna z 20 szt. była zapewne uszkodzona podczas pakowania, wcześniej sprzedałam łącznie 8 sztuk 4 klientom i żaden nie miał zażaleń.
@jakczekolada Cześć 🙂 Rozumiem, że jest dla Ciebie niekomfortowa sytuacja. Już zwróciłaś na to uwagę - jako sprzedająca na Allegro jesteś zobowiązana do udzielania odpowiedzi w dyskusjach. Spójrz proszę na artykuł 10. Regulaminu:
10.4. Sprzedający ma obowiązek udzielenia odpowiedzi na wiadomość Kupującego w ciągu 24 godzin od jej otrzymania, z zastrzeżeniem, że czas ten nie biegnie w soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy.
W pierwszej kolejności skontaktuj się z kupującym i poczekaj na jego odpowiedź w sprawie.
Wezwij pana do zwrotu, wyślij jakieś pismo z terminem i poinformuj że zgłosić na Policję jako wyłudzenie.