Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam kupujący kupił u mnie oczyszczacz powietrza, po czym zażadał zwrotu ponieważ kupił przez "pomyłkę" po czym wystawił ocenę pruktu 3/5, koszty wysyłki 3/5 i obsługę 3/5, w związku z tym ocena jakości sprzedaży spadła do -2100 pkt, ponieważ to pierwsza moje ocena, boję sie blokady konta z tego powodu, proszę o wyjaśnienie czy mogę jakoś starać się o usunięcie oceny oraz w jaki sposób kupujący możne ocenić produkt z którego zrezygnował z zakupu? dla mnie jest to niedorzeczne.
@Unitradecom Napisz tu i poproś o usunięcie tego komentarza. Wyjaśnij dokładnie co zaszło. Może się uda.
@Unitradecom i to jest dowód na chory system komentarzy. W takiej sytuacji powinna być blokada możliwości wystawienia oceny, bez dwóch zdań. Bo to prowadzi do celowych działań konkurencji w celu zniszczenia opinii innych sprzedających, bez ponoszenia żadnych kosztów przez tą "kupującą-konkurencję"
Bardzo szkoda, że Allegro zrezygnowało z możliwości oceniania Kupujacych przez Sprzedawcę. Kupujący nie traktują Allegro poważnie - nie odbierają paczek, nie kończą licytacji, zwracają uszkodzone przez siebie towary. Kiedyś było to nie do pomyślenia. Można było również ograniczyć możliwość zakupu dla Kupujących posiadających złe oceny. Obie strony transakcji musiały traktować się z szacunkiem.
@Unitradecom Ten komentarz niestety nie zostanie usunięty, bowiem w żaden sposób nie narusza zasad.
@xyz96 bo zasady są niestety do bani, taka prawda.
@mikeza A jak Twoim zdaniem powinien funkcjonować system komentarzy, co należałoby w nim zmienić?
@xyz96 niestety ocena transakcji w tej sytuacji doprowadza do wypaczenia systemu. Według mnie nie powinno być możliwości wystawienia komentarza w przypadku anulacji zakupu. Co w takiej sytuacji ocenia kupujący ?? nie dostał towaru, bo z niego zrezygnował, czas wysyłki ? nie było wysyłki, powiedzmy, że obłsugę, ale to też bez sensu bo co można ocenić ?
Zakładamy, że ktoś Cię nie lubi i notorycznie kupuje jako osoba niezarejestrowana z różnych miejsc i danych osobowych produkty na Twoich aukcjach, nastepnie za nie nie płaci, odstepuje od umowy i wystawia oceny negatywne i leci po gwiazdkach. Uważasz, że takie oceny są obiektywne i nie powinny być usuwane ?? W ten sposób można załatwić każdego, zniszczyć mu opinię, popsuć statystyki i oceny.
W wątku niżej opisałem moją sytuację z tego tygodnia i Allegro nie widzi powodów do usunięcia komentarza.
Tyle, że ja sobie na to nie pozwolę i została do Kupującego wysłana prośba o usunięcie komentarza z uzasadnieniem. Ma 14 dni a później występuję na drogę sądową dla zasady. Wszystkie koszta i tak obciążą jego a Allegro swoje standardy, tytuły, zasday, regulaminy itd niech .................. no właśnie tam.
@KRZYSIEKNO1 pamiętam, to mniej więcej podobna sytuacja jak tutaj.
To jest odpowiedź i stanowisko Allegro:
Dzień dobry,
w nawiązaniu do zgłoszenia odnośnie Kupującego zweryfikowaliśmy sprawę i nie możemy potwierdzić intencji zaszkodzenia, tym samym podjąć decyzji o usunięciu oceny.
Sam opis również nie narusza naszych zasad.
Usunięcie oceny w tym przypadku będzie możliwe tylko za porozumieniem stron.
Widzę, że zamieścił Pan już odpowiedź od oceny - w ten sposób inni Kupujący mogą poznać racje obu stron transakcji.
Na **piiip** de gdzie także dużo sprzedaję po opisaniu sytuacji i wysłaniu zgłoszenia odnośnie oceny max w ciągu godziny zostałaby usunięta. Ludzie tam pracujący weryfikują rzetelnie każde zgłoszenie opierając się na regulaminie (który znają) a nie na zasadzie "temu kokoszka dała a temu nie"
Zdrowych Świąt wszystkim życzę
@KRZYSIEKNO1 Wzajemnie! Dużo zdrówka 🙂
W przypadku gdy Ci nie szkoda czasu to polecam drogę sądową, skoro nie wysłałeś paczki a wykonałeś usługę na prośbę klienta tj. i wystawia nierzetelną opinie, sprawa jest prosta
Poproś go o usunięcie, powiadom o nierzetelnej informacji w opinii i dodatkowo wyjaśnij że jest to Twoja pierwsza opinia która psuje Ci całe konto od początku i nie możesz sobie na nią pozwolić dlatego też będziesz dążył do jej usunięcia, w zgodzie lub przez sąd
O tym pisałem w: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/zwrot-towaru-prawo-do-komentarza/m-p/18844...
Zgadzam się to jest niedopuszczalne i nie chodzi tutaj o prawa klienta. Tym Allegro się nie zasłoni. Tutaj chodzi o zdrowy rozsądek i minimum chęci weryfikacji takich zdarzeń ze strony Allegro. Najprościej jest powiedzieć klient ma prawo. NIE! Nie ma takiego prawa - ma możliwość, która mu daje polityka Allegro.
Witam, problem rozwiązany kupujący usunął komentarz po wyjaśnieniu sytuacji, dzieki wszystkim za odpowiedzi!
Wesołych świąt
O tym pisałem w: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/zwrot-towaru-prawo-do-komentarza/m-p/18844...
Dzisiaj poruszyłem podobny problem: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/zwrot-towaru-prawo-do-komentarza/m-p/18844....
Zgadzam się to jest niedopuszczalne i nie chodzi tutaj o prawa klienta. Tym Allegro się nie zasłoni. Tutaj chodzi o zdrowy rozsądek i minimum chęci weryfikacji takich zdarzeń ze strony Allegro. Najprościej jest powiedzieć klient ma prawo. NIE! Nie ma takiego prawa - ma możliwość, która mu daje polityka Allegro.
Miałem podobne sytuacje allegro powiedziało ze klient ma prawo wystawić ocenę w takiej sytuacji .Czemu ? mógł zadzwonić i został zle potraktowany dlatego zrezygnował. Allegro nie jest w stanie ocenić sytuacji obsługi kupującego . Wielokrotnie dają po złości oceny 0 z czym allegro nic nie robi .
Jeśli nie jestem w stanie ocenić, czy sąsiad pije dobre trunki, to nie rozpowiadam wokół, że ten pije denaturat. Tutaj norma.
Popatrz czy cos sprzedaje i wet za wet, zrób to samo u niego.