Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący dokonał u nas zakupu i zapłacił za niego. Rozpoczęliśmy realizację zamówienia, ale gdy chcieliśmy do niego wysłać wiadomość otrzymaliśmy powiadomienie, że wiadomość nie mogła zostać dostarczona, a niżej, że podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne.
Nie wiemy jak sprawdzić, czy konto jest faktycznie zablokowane. Chcieliśmy spytać, czy wiąże się to z jakimś ryzykiem dla nas jako sprzedającego? Skoro kupujący u nas zapłacił za towar i wpłata widnieje w Allegro finanse, to wydaje nam się, że powinniśmy to zamówienie normalnie zrealizować. Miał ktoś już taką sytuację?
SzukamLampy jeśli masz zapłatę to powinieneś wysłać . Być może kupujący ma blokadę za grzeszki związane ze sprzedażą na tym koncie .
Tak zrobimy, dzięki. A on będzie mógł sobie śledzić drogę przesyłki, dostanie nasze powiadomienia?
SzukamLampy jeśli miał możliwość dokonania zakupu widać ograniczenie na koncie jest tylko częściowe .
zapytajcie o to bezpośrednio allegro
Tak zrobiliśmy, allegro to już sprawdza. Dziękuję wszystkim za pomoc :).