anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący na allegro lokalnie twierdzi, że dostał niekompletne urządzenie.

pawlopi
#7 Wielbiciel#

Prośba o pomoc do społeczności, bowiem pierwszy raz spotykam się z taką sytuacją. Wystawiłem uszkodzony odtwarzacz CD oraz jeszcze inne elementy, które uległy uszkodzeniu (przestały działać) na skutek najprawdopodobniej przepięcia. Nie znam się na naprawie elektroniki, więc zamiast wyrzucać postanowiłem sprzedać za grosze wystawiając od złotówki i wyraźnie opisując, że towar uszkodzony oraz bez prawa zwrotu. Kupujący jakiś czas po odebraniu przesyłki wysłał mi maila, że został oszukany, bo urządzenie to złom a w ogóle to jest niekompletne bo ma wymontowany laser. Załączył jakieś zdjęcie robione chyba Nokią 3110 z którego nic nie wynika  oraz otworzył dyskusję domagając się, no właśnie nie wiem czego - reklamacji? Zwrotu?

https://ibb.co/YfJL0Qh

Odtwarzacz był stary i rzadko spotykany, laser do takich urządzeń jest praktycznie niedostępny, więc zakładam, że mógł być akurat komuś potrzebny, a reszta już nie.

Najgorsze jest to, że moderator allegro pisze mi w korespondencji, że:

"zdjęcia muszą przedstawiać rzeczywisty przedmiot, którego dotyczy oferta. Zdjęcia poglądowe nie pozwalają lis173- zapoznać się ze stanem odtwarzacza i mogą wprowadzać w błąd. Na zdjęciach zamieszczonych przez lis173- widać braki w częściach odtwarzacza. Te części znajdowały się w ofercie Pańskiego odtwarzacza, proszę więc dosłać brakujące części do kupującego bądź zaproponować inne rozwiązanie problemu."

Czyli, co? Mam kupić części i wysłać kupującemu? Jakie rozwiązanie problemu? Przed sprzedażą miałem rozebrać odtwarzacz i zrobić zdjęcia elementów w środku? 

Jeszcze rozumiem, że ten włącznik mógł zostać uszkodzony przez rzucanie paczką, ale laser się sam z obudowy nie ewakuował!!!!

Link do aukcji tu:

https://allegrolokalnie.pl/oferta/odtwarzacz-cd-sansui-cdx701-wysoki-model