Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący nie chce odebrać przesyłki i żąda zwrotu poniesionych kosztów.
A odstąpił od umowy zakupu?
sprzedałeś jako osoba prywatna czy jako firma?
Jako firma.
to napisz co ten kupujący odjaniepawlił od początku...
W takim razie - jeśli jest konsumentem - musisz przyjąć zwrot i oddać mu wszystkie poniesione koszty wraz z kwotą najtańszej udostępnianej przez Ciebie opcji dostawy. Możesz go podliczyć natomiast za przesyłkę zwrotną, jeśli Cię za nią naliczyli.
Paczka została nadana 13.11.23 w punkcie ale kurier jej nie zabrał, paczka ruszyła w drogę 15.11.23.
Kupujący nie chce przyjąć do wiadomości że paczka gdzieś się zawieruszyła.
Produkt wyprodukowany pod klienta,
To daj link do oferty, produkt spersonifikowany i jest to opisane w ofercie ze nie podlega zwrotowi?
W takim razie polecam przeczytać zwłaszcza punkt "Kiedy nie można zwrócić towaru":
https://www.biznes.gov.pl/pl/portal/00309#6
Aha, co do OneBoxa, to dobrze wiedzieć, że nie tylko w moim przypadku kurierzy olewają paczki. Ode mnie jedna leżała prawie 2 tygodnie, w tym czasie zostało zgłoszonych 7 interwencji, z których żadna nie odniosła skutku.
@kempesgraf udziel najpierw kilku informacji szczegółowych
1 czym wysłałeś
2 czy kupował w smarcie czy sam płacił za wysyłkę
3 co to był za produkt spersonalizowany
Kupujący nie musi nic przyjmoiwać do wiadomości ,zrezygnował z zakupu to zwróć kasę zgodnie z obowiązującym prawem , zaczekaj na powrót paczki i nie zapominij ,że pewnie zostaniesz obciążony kosztem zwrotu
@mdrogeria tylko jest mały problem jeśli to jest towar spersonalizowany to nie może zrezygnować z zakupu
Jak odstąpi od umowy zakupu to powinieneś mu zwrócić środki, chyba że chcesz pchać się w problemy.
DPD - Zabka
@kempesgraf czy w ofercie masz zamieszczoną informację o ograniczonym prawie do zwrotu?