anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący nie chce odebrać przesyłki i żąda zwrotu poniesionych kosztów.

kempesgraf
#7 Wielbiciel#

Kupujący nie chce odebrać przesyłki i żąda zwrotu poniesionych kosztów.

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

LEW433
#21 Demiurg#

A odstąpił od umowy zakupu?

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

sprzedałeś jako osoba prywatna czy jako firma?

oznacz moderatorów

kempesgraf
#7 Wielbiciel#

Jako firma.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

to napisz co ten kupujący odjaniepawlił od początku...

oznacz moderatorów

ArturPytelewski
#9 Pomysłodawca#

W takim razie - jeśli jest konsumentem - musisz przyjąć zwrot i oddać mu wszystkie poniesione koszty wraz z kwotą najtańszej udostępnianej przez Ciebie opcji dostawy. Możesz go podliczyć natomiast za przesyłkę zwrotną, jeśli Cię za nią naliczyli.

oznacz moderatorów

kempesgraf
#7 Wielbiciel#

Paczka została nadana 13.11.23 w punkcie ale kurier jej nie zabrał, paczka ruszyła w drogę 15.11.23.

Kupujący nie chce przyjąć do wiadomości że paczka gdzieś się zawieruszyła.

oznacz moderatorów

kempesgraf
#7 Wielbiciel#

Produkt wyprodukowany pod klienta, 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To daj link do oferty, produkt spersonifikowany i jest to opisane w ofercie ze nie podlega zwrotowi?

oznacz moderatorów

ArturPytelewski
#9 Pomysłodawca#

W takim razie polecam przeczytać zwłaszcza punkt "Kiedy nie można zwrócić towaru":

https://www.biznes.gov.pl/pl/portal/00309#6

Aha, co do OneBoxa, to dobrze wiedzieć, że nie tylko w moim przypadku kurierzy olewają paczki. Ode mnie jedna leżała prawie 2 tygodnie, w tym czasie zostało zgłoszonych 7 interwencji, z których żadna nie odniosła skutku.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@kempesgraf udziel najpierw kilku informacji szczegółowych
1 czym wysłałeś
2 czy kupował w smarcie czy sam płacił za wysyłkę
3 co to był za produkt spersonalizowany

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Kupujący nie musi nic przyjmoiwać do wiadomości  ,zrezygnował z zakupu to zwróć kasę zgodnie z obowiązującym prawem , zaczekaj na powrót paczki i nie zapominij ,że pewnie zostaniesz obciążony kosztem zwrotu 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@mdrogeria tylko jest mały problem jeśli to jest towar spersonalizowany to nie może zrezygnować z zakupu

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jak odstąpi od umowy zakupu to powinieneś mu zwrócić środki, chyba że chcesz pchać się w problemy.

oznacz moderatorów

kempesgraf
#7 Wielbiciel#

DPD - Zabka

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kempesgraf czy w ofercie masz zamieszczoną informację o ograniczonym prawie do zwrotu? 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów