Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Sprzedała telefon zgodny z opisem mało tego dozucilam do niego oryginalne słuchawki o których nie było mowy. Kupujący otrzymał przesyłkę ale próbuję mi wmówić że telefon ma uszkodzony ekran jak wysyłałam telefon to był sprawny w 100 procentach mało tego każe sobie dodatkowo przelać 35 zł za fatyge że mi go odeślę. Co mam zrobic?
Sprzedaż jako osoba prywatna? Zwrotu nie musisz przyjmować, na reklamację odpowiedzieć musisz.
Niech odeśle na reklamację na własny koszt, jak otrzymasz paczkę sprawdzisz i zadecydujesz czy był wadliwy czy klient uszkodził, jak uznasz reklamację oddasz za telefon lub go naprawisz i koszty odesłania do siebie, jak odrzucisz reklamację poprosisz o wpłatę na odesłanie telefonu do klienta 🙂
Chyba że sprzedałeś jako firma to klient może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki i odesłać na swój koszt Ty oddajesz wszystko co wpłacił. 🙂
Nic teraz płacić nie musisz. Kupujący powinien odesłać towar na swój koszt, a Ty rozpatrujesz reklamację. Jeśli ją uznasz, zwracasz mu wpłacone pieniądze i koszt odesłania, jeśli nie uznasz, kupujący powinien zapłacić za ponowną wysyłkę telefonu do niego. Bez odsyłania towaru też możesz odrzucić reklamację, a kupujący może iść z tą sprawą do sądu.
Starszy mnie negatywem.
@SZATARMNo i będzie mógł go wystawić.
Poinformuj że zgodnie z prawem może reklamować jak produkt jest wadliwy i zakończ na tym korespondencję bo szkoda weekendu, mam wrażenie że trafiłeś na cwaniaka który próbuje wyciągnąć kilka złotych, sporo tu takich cwaniaków, negatywa dostaniesz to odpowiesz na niego i tyle nic więcej nie zrobisz.
Możesz też postraszyć że za kłamliwego negatywa, ocenę skierujesz sprawę do sadu może się przestraszy 😉