Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący kupił przedmiot i wybrał wysyłkę za pobraniem, ale jednak nie chce tego przedmiotu. Prosi o anulowanie zakupu bo sam nie może tego jakoś zrobić (może nie ma konta). Ja jako sprzedający nie zrobiłem jeszcze paczki. Dałem anulowane przy zamówieniu tej osoby.
Czy mogę w inny sposób jako sprzedający anulować zamówienie ?
Jak to może zrobić kupujący ? (mówi że nie może nie da rady)
Nie będę tej osobie wysyłał paczki, bo prosi żeby jej w ogóle nie robić, czy i jak odzyskam prowizję ?
Jeżeli ma konto to może zrobić odstąpienie od zakupu ,jeżeli nie ma anuluj zakup i wystąp o zwrot prowizji(przy zakupionym przedmiocie klikasz akcja a potem zwrot prowizji)
Dziękuję tak zrobiłem. W ciągu minuty pokazało że wniosek z automatu odrzucony.
@star_blu-ray1 Wniosek nie może być odrzucony, ponieważ kupujący odstąpił od umowy. Poproś kupującego aby Ci przysłał mailem rezygnację z zakupu, potem złóż odwołanie od decyzji o odrzuceniu wniosku, dołączając pisemną rezygnację kupującego; https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym
Taki mail będzie odstąpieniem od umowy, czyli anulowaniem zakupu.
Oczywiście spróbuje.
Zobaczymy czy pomogło.
Dam znać Drodzy Allegrowicze 🙂
Po odwołaniu o nieuznaniu z automatu zwrotu prowizji, Allegro zwróciło prowizję, szybciej niż doszedł e-mail o rezygnacji od kupującego.
Dziękuję za pomoc. Niech moc będzie z Wami 🙂