anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący nie finalizuje zakupu od 29.08

emdkum
#7 Wielbiciel#

Jak uzyskać zapłatę lub anulować transakcję?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

xyz96
#21 Demiurg#

Na Allegro kupujący ma 7 dni na wpłatę, po tym czasie możesz wystąpić o zwrot prowizji i wstawić towar ponownie; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-i-cenniki/jak-odzyskac-prowizje-od-sprzedazy-rabat... Kupującego możesz poinformować mailem, że nie dotrzymał warunków umowy.

 

oznacz moderatorów

emdkum
#7 Wielbiciel#

wniosek złożony i odrzucony. Co dalej?

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Odwołaj się, napisz, że kupujący nie zapłacił. Jeśli Allegro nie uwierzy, niech poprosi kupującego o dowód wpłaty; https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym

oznacz moderatorów

emdkum
#7 Wielbiciel#

pod tym linkiem nie mam żadnych wniosków od których mógłbym się odwołać.

 

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@emdkum, anuluj zamówienie, przywróć towar do sprzedaży i jeszcze raz się odwołaj. 🙂

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Zapytaj o powód Allegro na czacie tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=7f980b3b-184b-4f4a-9ad4-7e833245df10

Ja nie mam wglądu w Twoje konto i nie wiem, co kiedy sprzedałeś i czy i kiedy składałeś wniosek o zwrot prowizji.

oznacz moderatorów

emdkum
#7 Wielbiciel#

ok, dziękuje za pomoc

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów