Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak uzyskać zapłatę lub anulować transakcję?
Na Allegro kupujący ma 7 dni na wpłatę, po tym czasie możesz wystąpić o zwrot prowizji i wstawić towar ponownie; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-i-cenniki/jak-odzyskac-prowizje-od-sprzedazy-rabat... Kupującego możesz poinformować mailem, że nie dotrzymał warunków umowy.
wniosek złożony i odrzucony. Co dalej?
Odwołaj się, napisz, że kupujący nie zapłacił. Jeśli Allegro nie uwierzy, niech poprosi kupującego o dowód wpłaty; https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym
pod tym linkiem nie mam żadnych wniosków od których mógłbym się odwołać.
@emdkum, anuluj zamówienie, przywróć towar do sprzedaży i jeszcze raz się odwołaj. 🙂
Zapytaj o powód Allegro na czacie tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=7f980b3b-184b-4f4a-9ad4-7e833245df10
Ja nie mam wglądu w Twoje konto i nie wiem, co kiedy sprzedałeś i czy i kiedy składałeś wniosek o zwrot prowizji.
ok, dziękuje za pomoc
Sprzedaż na AL ? Tam są inne zasady, przeczytaj:https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-za-sprzedaz-na-allegro-lokalnie