Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o podpowiedź co mam zrobić żeby kupujący mógł zrobić zwrot towaru. Wysyłka była przez DPD, etykietę zwrotną drukuje z poczty polskiej, której poczta przyjąć nie chce bo nie mam podpisanej z nimi umowy. Dodam, że kupujący nie ma możliwości wyboru innego przewoźnika.
Jak już raz wybrał i wydrukował etykietę to się nie da zmienić, albo nada sam a ty mu zwrócisz, albo zaniesie do tego przewoźnika co mu dostarczył.
@Twojczysty_dom niech zaniesie do punktu DPD
W placówkach Poczty Polskiej (z wyłączeniem Agencji Pocztowych) lub w punkcie DPD Pickup
|
Dziękuję bardzo
@Twojczysty_dom Przy zwrocie DPD wybiera i zapewne wybrał etykietę DPD a zaniósł na pocztę, jak by dalej był problem napisz do allegro zamówią kuriera DPD po paczkę do klienta 🙂
Właśnie nie. Mam wysłany screen
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ poczta nie chce przyjąć darmowego zwrotu smart 😞
Widzę że masz dyskusję poproś w niej o pomoc pracownika niech wygeneruje etykietę 🙂
@Twojczysty_dom ja bm zapytał tu, o tej godz moderatora może już nie być: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e
Poprosiłam o pomoc. @LEW433 dziękuję
@Twojczysty_dom oki, dziękuję za wiadomość do nas. Skontaktowaliśmy się z kupującym, aby pomóc ze zwrotem zamówienia. Umieściliśmy też taką informację w dyskusji.
Mam podobną sytuację gdzie klient nie może wygenerować etykiety zwrotnej, prosiłym o pomoc aby nie zakładać nowego tematu podsyłam link do zamówienia: deea2941-4d4a-11ed-bddc-01c170ccb587
Pozdrawiam
@tani_ogrodek Cześć. 🙂 Wygenerowałam kod zwrotu dla tego zamówienia. Kupujący znajdzie go w szczegółach zamówienia. Powodem problemu było to, że Klient wybrał "wysyłkę własną" 🙂
super, dziekuje