anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący nie może wygenerować etykiety zwrotnej, co zrobić?

Twojczysty_dom
#11 Animator#

Proszę o podpowiedź co mam zrobić żeby kupujący mógł zrobić zwrot towaru. Wysyłka była przez DPD, etykietę zwrotną drukuje z poczty polskiej,  której poczta przyjąć nie chce bo nie mam podpisanej z nimi umowy. Dodam,  że kupujący nie ma możliwości wyboru innego przewoźnika. 

Screenshot_20220316-102850_Samsung Internet.jpg

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

LEW433
#21 Demiurg#

Jak już raz wybrał i wydrukował etykietę to się nie da zmienić, albo nada sam a ty mu zwrócisz, albo zaniesie do tego przewoźnika co mu dostarczył.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Twojczysty_dom niech zaniesie do punktu DPD 

W placówkach Poczty Polskiej (z wyłączeniem Agencji Pocztowych) lub w punkcie DPD Pickup
 
________
Κώστας
oznacz moderatorów

Twojczysty_dom
#11 Animator#

Dziękuję bardzo 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Twojczysty_dom Przy zwrocie DPD wybiera i zapewne wybrał etykietę DPD a zaniósł na pocztę, jak by dalej był problem napisz do allegro zamówią kuriera DPD po paczkę do klienta 🙂 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Twojczysty_dom
#11 Animator#

Właśnie nie. Mam wysłany screen 

Screenshot_20220316-225137_Samsung Internet.jpg

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  poczta nie chce przyjąć darmowego zwrotu smart 😞

Widzę że masz dyskusję poproś w niej o pomoc pracownika niech wygeneruje etykietę 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Twojczysty_dom
#11 Animator#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  czy mogę prosić o pomoc w kwestii zwrotu. @kostas11 dziękuję 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Twojczysty_dom ja bm zapytał tu, o tej godz moderatora może już nie być: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e

oznacz moderatorów

Twojczysty_dom
#11 Animator#

Poprosiłam o pomoc. @LEW433 dziękuję 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Twojczysty_dom oki, dziękuję za wiadomość do nas. Skontaktowaliśmy się z kupującym, aby pomóc ze zwrotem zamówienia. Umieściliśmy też taką informację  w dyskusji. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

tani_ogrodek
#1 Nowicjusz#

Mam podobną sytuację gdzie klient nie może wygenerować etykiety zwrotnej, prosiłym o pomoc aby nie zakładać nowego tematu podsyłam link do zamówienia: deea2941-4d4a-11ed-bddc-01c170ccb587

 

Pozdrawiam

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@tani_ogrodek Cześć. 🙂 Wygenerowałam kod zwrotu dla tego zamówienia. Kupujący znajdzie go w szczegółach zamówienia. Powodem problemu było to, że Klient wybrał "wysyłkę własną"  🙂 

oznacz moderatorów

tani_ogrodek
#1 Nowicjusz#

super, dziekuje

oznacz moderatorów