Dzień dobry 🙂
Wystawiam przedmiot na aukcji charytatywnej założonej przez Fundację. 100% kwoty zakupu trafia na jej konto. Przesyłka darmowa (smart). Kupujący nie odbiera przesyłki, jest zwrot do paczkomatu.
Co powinnam zrobić w takie sytuacji?
@kolliberek sprzedaż jako konto firmowe?
Nie, sprzedaż jako osoba prywatna.
@kolliberek Podaj, proszę, numer zamówienia, o które chodzi.
0ad28990-db72-11f0-8d78-9913351c29ea
@kolliberek Dziękuję. Czy z klientem jest kontakt? Jeśli tak i potwierdził on rezygnację z zakupu, powinien otrzymać zwrot pieniędzy. Ponieważ środki trafiły na konto fundacji, należy się w tej sprawie skontaktować z jej przedstawicielami. Będą oni mogli zlecić zwrot po uzyskaniu od Ciebie danych i potwierdzenia, że klient wycofał się z zakupu. Procedurę opisaliśmy tutaj.
Kluczowy jest jednak kontakt z klientem w tej sprawie.
Rozumiem, ale co jeżeli klient nie rezygnuje? Nie ponosił kosztów przesyłki, ale teraz już będzie musiał zapłacił za ponowną przesyłkę do paczkomatu 17 zł. Ma mi to przelać na prywatne konto?
@kolliberek To już musicie ustalić między sobą.
Rozumiem, dziękuję 🙂