Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Klient kupił rzecz - wysyłka za pobraniem (Allegro Kurier24 InPost pobranie). Wysłałem w dzień zamówienia 12.01. Kurier dwa razy próbował doręczyć ( 13.01 i 14.01), nie udało mu się i przesyłka wróciła do mnie. Allegro zwróciło prowizję - ok. Klient wystawił mi ocenę negatywną bo przesyłki nie dostał!! I teraz tak, jestem w plecy bo zapłaciłem za przesyłkę InPost i klient mnie ocenił negatywnie. Co mogę zrobić w takim przypadku? Dodam, że mam historię przesyłki. A Allegro przysłało mi info że jak nie poprawię jakości to mnie zablokują - przez tą jedną negatywną ocenę.
@n5xpoint jedyna rada to zrezygnuj z oferowania pobrań , zrobiłem to ponad 2 lata temu , nie wpłynęło to na ilość zamówień , a spokój mam wielki .
Tak też zrobię.
@n5xpoint Napisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=51b99f53-f844-4aca-ae85-35363ce7a272&subjectId=0047464a-5... i poproś o usunięcie komentarza. Załącz dokument potwierdzający próby dostarczenia towaru.
treść oceny ,, "Brak towaru nie polecam "nie jest jednoznaczna , po mojemy szkoda zachodu .
Wysłałem, zobaczymy
Też zrezygnowałem z pobrań jakieś 1.5 roku temu bo właśnie takie są problem z nimi. Ilość zamówień nie spadła.
wyślij mu screan z info o próbie dostarczenia i że ma kilka dni na usuniecie komentarza, inaczej sąd! i będzie płacił za fałszywe komentarze