Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem ze sprzedającym. Dnia 29 lipca sprzedałam przedmiot. Dnia 30 lipca kupujący próbował uiścić płatność, która została anulowana. Kontaktowałam się ze sprzedającym dwa razy. Mówił, że zapłaci, ale od tamtej pory od tygodnia brak z nim kontaktu, nie odzywa się. Przedmiot nie został wylicytowany przez właściciela konta tylko przez jego syna. Czy mogę w takim wypadku zignorować tą osobę i wystawić przedmiot do licytacji ponownie?
Kupujący ma 7 dni na wpłatę. Po tym czasie możesz wystąpić o zwrot prowizji i wystawić przedmiot na sprzedaż ponownie. Nie ma znaczenia, kto licytował na koncie - za zakup i zapłatę odpowiada właściciel konta.
@46589710 napisz maila że minęło 7 dni i umowa zostaje rozwiązana, zmień w panelu na anulowane wystąp o zwrot prowizji i wystaw ponownie 🙂
sprzedałeś przedmiot i masz problem ze sprzedającym który nie chce zapłacić?