anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący nie zapłacił za przedmiot po licytacji.

46589710
#1 Nowicjusz#

Mam problem ze sprzedającym. Dnia 29 lipca sprzedałam przedmiot. Dnia 30 lipca kupujący próbował uiścić płatność, która została anulowana. Kontaktowałam się ze sprzedającym dwa razy. Mówił, że zapłaci, ale od tamtej pory od tygodnia brak z nim kontaktu, nie odzywa się. Przedmiot nie został wylicytowany przez właściciela konta tylko przez jego syna. Czy mogę w takim wypadku zignorować tą osobę i wystawić przedmiot do licytacji ponownie? 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

xyz96
#21 Demiurg#

Kupujący ma 7 dni na wpłatę. Po tym czasie możesz wystąpić o zwrot prowizji i wystawić przedmiot na sprzedaż ponownie. Nie ma znaczenia, kto licytował na koncie - za zakup i zapłatę odpowiada właściciel konta.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@46589710 napisz maila że minęło 7 dni i umowa zostaje rozwiązana, zmień w panelu na anulowane wystąp o zwrot prowizji i wystaw ponownie 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

sprzedałeś przedmiot i masz problem ze sprzedającym który nie chce zapłacić? 

oznacz moderatorów