anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

kupujący nie zapłacił za wylicytowany przedmiot

MAMY ROZWIĄZANIE!
JAR321
#7 Wielbiciel#

kupujący nie zapłacił za wylicytowany przedmiot ?wysłałem e-mail na który brak odpowiedzi

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
mdrogeria
#21 Demiurg#

Po 7 dniach wystąp o zwrot prowizji 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@JAR321 Na AL ?

oznacz moderatorów
JAR321
#7 Wielbiciel#

tak

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

To nie wystąpisz o zwrot prowizji przez odpowiedni formularz. Napisz do Allegro w tej sprawie tu;

https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...

Poproś o zwrot opłaty, załącz jakiś dowód na rezygnację kupującego.

oznacz moderatorów