anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący nie zwrócił wszystkiego co zgłosił do zwrotu

poli_pap
#10 Popularyzator#

Co w takim przypadku robić? Po rozpakowaniu paczki nie znalazłam dwóch przedmiotów, które miały być zwrócone. Z klientem się kontaktowałam, również nie odesłał nam dowodu zakupu potrzebnego przy korekcie. Zwracać za to co do nas wróciło czy poprosić klienta aby wyjaśnił sytuację?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

MikroLITY
#13 Ambasador#

Dowodu zakupu zwracać nie musi. Ja przy zwrotach zacząłem nagrywać otwieranie paczek.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@poli_pap co do niezgodności nazleży sprawę uzgodnić z klientem , a dowodu zakupu klient nie ma obowiązku odsyłać .

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@poli_pap Kontakt z klientem to podstawa - może zapomniał, może się rozmyślił może jeszcze coś innego.
Dowodu zakupu nie ma obowiązku odsyłać.

oznacz moderatorów

poli_pap
#10 Popularyzator#

Czyli musimy przejść na wydruki z komputera, bo zazwyczaj dajemy paragony i one wracały do nas, bądź klient nam przesyłał skan. Jest to wymóg naszego biura księgowego, żeby każda korekta była z oryginalnym paragonem.

Pieniądze zwróciłam, żeby nie ryzykować negatywa bądź dyskusji. Na szczęście są to dość tanie rzeczy, ale chcę tą sprawę wyjaśnić z klientem. Zamówienie było dość złożone, a klient zwrócił prawie wszystko... żeby kupić jedną paczkę kredek i dla smarta. Nie rozumiem takiego zachowania. 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@poli_pap zmień biuro , te wymogi pachną latami 90-tymi ub. stulecia .

oznacz moderatorów

MikroLITY
#13 Ambasador#

Zacznij się przyzwyczajać - niestety.

oznacz moderatorów

meduza
#12 Orędownik#

podstawa to monitoring

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@komis-bell he...he... nie dawno coś takego tu było ,, jak wygenerować drugi kod zwrotu bo zapomniałam włożyć do paczki 2 rzeczy ,, 😁

oznacz moderatorów