Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Co w takim przypadku robić? Po rozpakowaniu paczki nie znalazłam dwóch przedmiotów, które miały być zwrócone. Z klientem się kontaktowałam, również nie odesłał nam dowodu zakupu potrzebnego przy korekcie. Zwracać za to co do nas wróciło czy poprosić klienta aby wyjaśnił sytuację?
Dowodu zakupu zwracać nie musi. Ja przy zwrotach zacząłem nagrywać otwieranie paczek.
@poli_pap co do niezgodności nazleży sprawę uzgodnić z klientem , a dowodu zakupu klient nie ma obowiązku odsyłać .
@poli_pap Kontakt z klientem to podstawa - może zapomniał, może się rozmyślił może jeszcze coś innego.
Dowodu zakupu nie ma obowiązku odsyłać.
Czyli musimy przejść na wydruki z komputera, bo zazwyczaj dajemy paragony i one wracały do nas, bądź klient nam przesyłał skan. Jest to wymóg naszego biura księgowego, żeby każda korekta była z oryginalnym paragonem.
Pieniądze zwróciłam, żeby nie ryzykować negatywa bądź dyskusji. Na szczęście są to dość tanie rzeczy, ale chcę tą sprawę wyjaśnić z klientem. Zamówienie było dość złożone, a klient zwrócił prawie wszystko... żeby kupić jedną paczkę kredek i dla smarta. Nie rozumiem takiego zachowania.
@poli_pap zmień biuro , te wymogi pachną latami 90-tymi ub. stulecia .
Zacznij się przyzwyczajać - niestety.
podstawa to monitoring
@komis-bell he...he... nie dawno coś takego tu było ,, jak wygenerować drugi kod zwrotu bo zapomniałam włożyć do paczki 2 rzeczy ,, 😁