anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja a Allegro protect

Zagloba1987
#1 Nowicjusz#

Witam,

Mam taką sytuację: sprzedałem kartę graficzną jako osoba prywatna. Po gwarancji producenta. Podstawowy model chłodzenia MSI Armor, karta pobierająca 240W. Znana z tego że jest ciepła i głośna, ale tania. U mnie pracowała ponad 2 lata bez żadnych problemów. Kupujący po 14 dniach założył dyskusję że karta mu się przegrzewa. Nie dość, że włożył dużą, prądożerną kartę wydzielającą dużo ciepła do malutkiej obudowy to jeszcze karta ma tam dosłownie 0,5 cm odległości od radiatora chłodzenia procesora. W skrócie - warunki są niedostosowane do tego typu sprzętu i każda sztuka by mu się grzała. Zareklamował, więc przyjąłem kartę, zrobiłem testy u siebie w normalnych warunkach, nagrałem filmy potwierdzające że wszystko jest w porządku odrzuciłem gwarancję i odesłałem sprzęt. Po kolejnych 14 dniach klient wysłał mi testy w swojej obudowie że karta mu się grzeje, oznaczył dyskusję jako nierozwiązaną i złożył wniosek do Allegro Protect. Moje pytanie brzmi jak postępować dalej. Mam ponad 20 lat doświadczenia w składaniu komputerów, kiedyś prowadziłem niezależny serwis (aktualnie już tylko hobby) i jestem przekonany, że racja jest po mojej stronie. W normalnych warunkach przyjąłbym tą kartę i sprzedał jeszcze raz komuś rozsądnemu, ale od tamtego czasu ceny spadły wyraźnie i byłbym stratny kilkaset złotych.

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Zagloba1987 Cześć. 🙂 Czy prowadzisz dyskusję w tej sprawie? Najlepiej, żebyś wszystkie wiadomości i  materiały, które zgromadzisz, zamieszczał w dyskusji (żeby dostęp do nich miał pracownik Allegro). 🙂 

oznacz moderatorów