Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Witam, kupujący kupił przedmiot w sobotę i od razu opłacił. Wczoraj jednak zgłosił zwrot towaru, etykietę dziś przygotowałem żeby nie było problemu z jakością sprzedaży - numery przesyłek zaktualizowane w terminie. Jak to teraz ugryźć aby wszystko miało ręce i nogi - abyśmy nie stracili punktów za niewysłaną przesyłkę ?
@_ARKTEL_ Po zwrocie oddaj mu pieniądze tak; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/platnosc-od-kupujacego/jak-zwrocic-wplate-kupujacemu-xG71... i wystąp o zwrot prowizji tak; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-i-cenniki/jak-odzyskac-prowizje-od-sprzedazy-rabat...
Nie musisz anulować etykiety.
Czyli etykietę mogę po prostu zniszczyć tak ?