anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący po ponad dwóch tygodniach, zgłasza że grzejnik jest uszkodzony.

pawelulaszewski
#7 Wielbiciel

Witam. Kupujący po ponad dwóch tygodniach zgłasza nam że grzejnik został do niego wysłany uszkodzony. Mamy nagrania z monitoringu że został wysłany w całości. 

 

Dzień dobry. Dnia 28 lipca zakupiłam u Państwa grzejnik. Dzisiaj po rozpakowaniu okazało się, że jest ulamane na dole pierwsze żebro oraz ma brzydką strukturę lakierniczą.

Jest 19.08. jak podejść do tej sprawy? Możliwe że grzejnik został uszkodzony przy próbie nieprawidłowego montażu.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@pawelulaszewski odbiorca ma 7 dni od odbioru na weryfikację przesyłki i ew. zgłoszenie niezgodności jeśli zewnętrzny karton nie nosi śladów uszkodzenia , odrzuć reklamację , masz na to 14 dni od zgłoszenia wady .

oznacz moderatorów

pawelulaszewski
#7 Wielbiciel

Ok jeśli ją odrzucę  to allegro i tak nie potrąci nam środków z konta?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@pawelulaszewski allegro nie jest sądem , jeśli prawidłowo opiszesz powód odrzucenia reklamacji nie masz się o co martwić . Poproś klienta o fotki i na ich podstawie odrzuć roszczenie .

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@pawelulaszewski   To dobrze że zgłosił teraz, mógł przecież  zgłosić w listopadzie albo  kiedykolwiek zimą.  Ma do tego prawo.

Uszkodzenie podczas montażu jest możliwe, ale ty masz to udowodnić. Byłeś przy montażu?

oznacz moderatorów

pawelulaszewski
#7 Wielbiciel

Nie ale jako świadomy takich sytuacji sprzedawca. Zamontowaliśmy kamery nad miejscem gdzie pakowane są przesyłki prosto z góry. Mam wtedy 100 procent pewności że przesyłka wychodzi od nas w całości. W przypadku grzejników otwieramy karton przeglądamy go całego, czy nie ma wad. Później pakujemy go starannie.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@pawelulaszewski poproś o fotki uszkodzeń , prześlesz klientowi filmik z pakowania informując , że uszkodzenie powstało w transporcie lub u klienta , czas na spisanie protokołu szkody upłynął dnia .. .. .... , ma chęć i czas niech sobie klient składa reklamację u przewoźnika , bez protokołu wynik z góry wiadomy .

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

jako świadomy takich sytuacji sprzedawca udowodnij konsmentowi, że produkt wysłany nie miał wad

oznacz moderatorów