Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Kupujący po ponad dwóch tygodniach zgłasza nam że grzejnik został do niego wysłany uszkodzony. Mamy nagrania z monitoringu że został wysłany w całości.
Dzień dobry. Dnia 28 lipca zakupiłam u Państwa grzejnik. Dzisiaj po rozpakowaniu okazało się, że jest ulamane na dole pierwsze żebro oraz ma brzydką strukturę lakierniczą.
Jest 19.08. jak podejść do tej sprawy? Możliwe że grzejnik został uszkodzony przy próbie nieprawidłowego montażu.
@pawelulaszewski odbiorca ma 7 dni od odbioru na weryfikację przesyłki i ew. zgłoszenie niezgodności jeśli zewnętrzny karton nie nosi śladów uszkodzenia , odrzuć reklamację , masz na to 14 dni od zgłoszenia wady .
Ok jeśli ją odrzucę to allegro i tak nie potrąci nam środków z konta?
@pawelulaszewski allegro nie jest sądem , jeśli prawidłowo opiszesz powód odrzucenia reklamacji nie masz się o co martwić . Poproś klienta o fotki i na ich podstawie odrzuć roszczenie .
@pawelulaszewski To dobrze że zgłosił teraz, mógł przecież zgłosić w listopadzie albo kiedykolwiek zimą. Ma do tego prawo.
Uszkodzenie podczas montażu jest możliwe, ale ty masz to udowodnić. Byłeś przy montażu?
Nie ale jako świadomy takich sytuacji sprzedawca. Zamontowaliśmy kamery nad miejscem gdzie pakowane są przesyłki prosto z góry. Mam wtedy 100 procent pewności że przesyłka wychodzi od nas w całości. W przypadku grzejników otwieramy karton przeglądamy go całego, czy nie ma wad. Później pakujemy go starannie.
@pawelulaszewski poproś o fotki uszkodzeń , prześlesz klientowi filmik z pakowania informując , że uszkodzenie powstało w transporcie lub u klienta , czas na spisanie protokołu szkody upłynął dnia .. .. .... , ma chęć i czas niech sobie klient składa reklamację u przewoźnika , bez protokołu wynik z góry wiadomy .
jako świadomy takich sytuacji sprzedawca udowodnij konsmentowi, że produkt wysłany nie miał wad