Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Osoba ,która kupiła odemnie produkt wpisała zły adres (nie podała numeru mieszkania) przez co paczka została zgubiona. Czy ja jako sprzedawca mam obowiązek zwrócić kupującemu pieniądze za ten produkt bądź zrobić coś innego ? Nadałem przesyłkę dokładnie na podany przez niego adres ,ale niestety był nie pełny , więc nie jest to moja wina. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@y2k_store W takiej sytuacji Przewoźnik powinien zwrócić zapytanie o podanie prawidłowego adresu i dostarczyć paczkę do Klienta. Jeśli paczka się zagubiła, to powinieneś złożyć reklamację na zaginięcie przesyłki.
@y2k_store paczka na pewno nie zaginęła przez brak numer mieszkania adresata.
W najlepszym wypadku kurier by zadzwonił i dopytał a w najgorszym paczka powinna wrócić do Ciebie.
Oczywiście że przez taki nie podany nr mieszkania paczka nie ginie, tak kupującemu należy się towar albo zwrot środków, powinien co najwyżej zapłacić na ponowną wysyłkę.
@LEW433 kupujący w tym przypadku ponosi wszelkie koszty powrotu paczki do sprzedawcy (jeśli były naliczone).
Jeżeli zostały naliczone!🤔
Może nie ginie ale po czasie przesyłka wraca do nadawcy. Który chcąc ją odebrać musi pokryć koszt zwrotu (jeśli nie było smarta) za niesfornego klienta . Sam dziś taka odbierałem z adnotacja "niepełny adres " .
Nie ma takiej opcji, aby przesyłka zaginęła przez brak nr mieszkania. Jak adres nie będzie istniał, to przesyłka wróci do nadawcy lub operator spróbuje ustalić poprawny adres.
A zaginięcie przesyłki to niedoręczenie jej (lub pozostawienie zawiadomienia) w ciągu 30 dni od dnia nadania. Jest to termin ustawowy. Oczywiście operator może uzyskać przesyłkę za zaginioną przed upływem 30 dni.