Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
cześć mam problem z klientem zamawia ode mnie paczkę podaje adres numer tel który nie istnieje oraz emaila który jest nieprawidłowy za pierwszym razem wysłałam paczkę wprowadzając swój numer pomyślałam ze może odczyta ze paczka jest do odbioru z email paczka do mnie wróciła teraz zamówił ponownie nie chce znowu wysyłać paczki która do mnie wróci co zrobić w tej sytuacji
Jeśli koniecznie chcesz udostępniać metodą za pobraniem to możesz skorzystać z takiego czegoś
wysyłka była opłacona z góry
Cholera wie co zrobić 🙂
Pamiętaj tylko że jak nie wyślesz to stracisz na jakości sprzedaży itp. itd.
@Dla_jasnosci podaj proszę numer zamówienia, którego to dotyczy? Czy kontaktowałaś się ztym kupującym?
tak próbowałam napisać e-mail ze numer jest nieprawidłowy jedna paczka już do mnie wróciła
bfe32cf1-4993-11ed-b975-210576a2f5ee numer zamówienia
@Dla_jasnosci próbowałaś i wysłałaś ten e-mail do kupujacego, czy wystąpiły problemy? Myślę, że kupujący nie ma złych intencji tylko nie jest świadom, że przesyłka wróciła i dlatego zamówił ponownie. Poprosiłam odpowiedni dział o kontakt z nim i informację, co w tej sytuacji zrobić, poproszę Cię o cierpliwość, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź!
@Dla_jasnosci wracam z odpowiedzią. Skontaktowaliśmy się z kupującym z prośbą o pilny kontakt z Tobą. W tej sytuacji powinnaś nadać drugie zamówienie do niego. Jeśli sprzedawca ma wystarczające dane aby zamówienie zrealizować, to powinien to zrobić, a brak kontaktu przed wysyłką nie jest argumentem, aby nie realizować zamówienia (oczywiście poza niektórymi wyjątkami jak np. towary na specjalne zamówienie).
Aby nadać wysylke musze mieć prawidłowy numer telefonu. W jakiś sposób mam nadać wysylke jeśli kupujący nie odpowiada na wiadomości odemnie ?
Jedna paczkę juz wyslalam w ten sposób i do mnie wrocila. nie mam wystarczających danych zeby nadać paczkę gdyż numer telefonu jest nieprawidłowy i nie mogę przez to wygenerować etykiety
Jak piszesz do moderacji takie ważne odpowiedzi to proszę Cię, wywołuj ją.
Wystarczy wcisnąć znak "@" i nick w tym przypadku Moniki.
@la_nika skoro kontaktowaliscie sie z kupujacym to czekam na informacje od niego chociaz ja do niego pisałam przeczytał informacje o braku numeru tel jednak nie odpisał. Dla mnie to jest działanie na niekorzyść sprzedawcy
@Dla_jasnosci ok, dziękuję za informację, mam nadzieje, że kupujący odpowie.
W tej sytuacji możesz wyznaczyć dla klienta ostateczny czas na uzupełnienie danych, jeśli nie uzupełni ich w tym czasie i anuluje zakup, gdy się do nas zgłosisz, będziemy mogli zwrócić pobraną prowizję na podstawie zwrotu wpłaty dla kupującego. Wówczas ta transakcja nie będzie wliczana w jakość sprzedawcy.