Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący prosi o wysyłkę towaru za tydzień w poniedziałek a mam napisane że wyśle towar w ciągu 2 dni można tak zrobić?
@Client:116337492 gdzie dokładnie kupujący Cię o to poprosił? Czy posiadasz zdjęcie lub zrzut tej prośby?
Poprosił mnie o to na messengerze ponieważ reklamuje produkt na tiktoku płatność na allegro a poprosiłem go o kontakt na messengerze
Dać zdjęcie z czatu??
@Client:116337492 na razie nie widzę żadnego zakupu na Twoim koncie, ale jeśli dojdzie do sprzedaży poproś kupującego do wpisania tej prośby w informacjach dodatkowych lub przez centrum wiadomości na Allegro.
To na innym koncie
@Client:116337492 poproś o anulowanie. Wystaw jeszcze raz i nie h kupi ponownie ale płatność dokona dopiero dwa dni przed wyznaczonym terminem dostawy.
@Client:44052296 Nie dajmy się zwariować i nie zapominajmy co jest w handlu najważniejsze. Nie durnowate statystyki i punkty łaskawie przydzielane przez Allegro, ale sprawnie przeprowadzona transakcja i zadowolenie klienta.
To jest paczka za pobraniem
Co jeżeli na zwykłym allegro nie wyślę towaru w wyznaczonym terminie!+? (paczka za pobraniem) kupujący prosi o późniejszą wysyłkę WYZNACZONY TERMIN 2 DNI ROBOCZE CZYLI WTOREK 23:59
@Client:116337492 poleci jakość sprzedaży . Pisz w jednym wątku
@Client:116337492 Jak kupujący prosi o późniejszą wysyłkę i masz potwierdzenie tego to po realizacji zamówienia napiszesz do Allegro o wyłączenie tej przesyłki z jakości, da się.
@Client:116337492 Zawsze możesz napisać do Allegro o wykluczenie tej przesyłki z jakości sprzedaży. Z tym że dobrze mieć jakąś podkładkę, ze takie coś miało miejsce (email, zrzut z ekranu) - tak jak sugerowała moderatorka w pierwszym wątku, który założyłeś na ten sam temat.
Ale do póki paczka nie będzie wysłana i doręczona statystyki będą leciały w dół a to będzie odbijało się na dalszej sprzedaży.