Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient kupił towar przez przypadek. Nie umię/może anulować zakupu. % Od sprzedaży Allegro pobrało, zamuwienie jest i nie moge go anulować sam. Jak mogę rozwiazać problem?
@Sylvestr22 Sprzedający nie anuluje zamówienia, kupujący wchodzi do zakładki "Moje zakupy" i tam ma wszystko , nie ma anuluj niech zrobi zwrot, zadziała podobnie.
Jeżeli niema z nim kontaktu(nie otpisuje) albo on tego nie zrobi, to % tak i zostanie do spłacenia?
@Sylvestr22 A zapłacił, jeżeli tak to zwróć mu środki na konto podane przez niego a o zwrot prowizji napisz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
@Sylvestr22 Cześć. Rozumiem, że chodzi o ofertę na Allegro Lokalnie?
Na Allegro Lokalnie Kupujący nie ma systemowej możliwości anulowania zamówienia. W celu zwrócenia środków Kupującemu, poproś go o numer konta i zleć zwrot.
Kupujący powinien przesłać Ci swoje odstąpienie od umowy. Z potwierdzeniem przelewu zwrotnego, odstąpieniem lub screenami z rozmowy, które potwierdzą to, że do realizacji zamówienia nie doszło napisz do nas przez ten formularz w celu korekty opłaty transakcyjnej.
Przesyłka kureriska-Porbranie. Nie było przedpłaty.
Dziekuje za pomoc. Rozwiązane.