Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Mam pytanie. Klient zgłosił wadę ukrytą wycieraczek. otrzymał informację ,żeby wypełnił formularz reklamacyjny i odesłał wraz wycieraczkami. odpowiedział że tego nie zrobi i chce komplet nowych wycieraczek. co ja jako sprzedający mogę zrobić aby ustrzec się negatywu
@marta-m205 Nic nie możesz zrobić - niestety.
Negatywa możesz otrzymać nawet wtedy gdy klient jest w 100% zadowolony z zakupu ale ma np. ochotę wyłudzić zwrot kasy lub po prostu wstał lewą nogą.
Opcje są dwie w sumie:
1 - przystań na żądania klienta. (możesz poprosić dodatkowo np o zdjęcie wady jeśli jest widoczna i na tym oprzeć rozpatrzenie reklamacji)
2 - wstrzymaj się z rozpatrzeniem reklamacji do momentu otrzymania zwrotu towaru.
Żadna z powyższych opcji nie chroni Cię przed negatywem.
@marta-m205 Jeżeli kupujący zgłasza wadę tj. skłąda reklamację to ty musisz ją rozpatrzyć, taką reklamacje kupujący nie musisz zgłaszać przez formularz, może w każdy inny sposób, sprzedający musi rozpatrzyć to w 14dniach, możesz zażądać zwrotu towaru i jak nie odeśle to możesz z tego powodu reklamację odrzucić.