Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam pytanie poniewaz na emailu wisi mi komunikat iz kupujacy rozpoczal zakup, ale nie otrzymalem zadnego emaila potwierdzającego to, iz zakup zostal zakonczony. Osoba ta grozi mi jakimis problemami, sporami i strasznie na mnie naciska. Powinienem poczekac z wyslaniem przedmiotu az pieniadze zostana dostarczone na moje konto? poniewaz zapewnia mnie ze wyslal pieniadze i bede mial problemy jesli odrazu tego nie otrzyma.
@Client:46744674 To prawdopodobnie próba wyłudzenia towaru bez zapłaty. Niczego nie wysyłaj jeśli pieniędzy nie masz tu; https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/ lub na koncie bankowym. Nie wierz w żadne zapewnienia o wpłacie.
Jeżeli status platnosci to rozpoczęta, to oczywiste jest to, ze towaru się nie wysyła. Sprawdź również przelew tradycyjny. Zdaża się, ze kupujący zmieniają sposób platnosci nie informując o tym sprzedawcy. Ty czekasz na płatność Payu/Przelewy24 a tymczasem Kupujący „ukradkiem” robią wpłatę na konto.
Nic Tobie po zapewnieniach. Potwierdzeniem jest płatność online lub kasa na koncie.