Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Sprzedałem prywatnie radio dotykowe do auta, działało oczywiście w 100%. Nazajutrz facet do mnie pisze, i pyta jak z opcją zwrotu bo jak napisał "oczekiwał czegoś innego". Jak się zorientował, że nie może mi go zwrócić bo sprzedałem prywatnie, to wymyśla co i raz to nowsze usterki, ekran nieprawidłowo działa, teraz ponoć wcale, i domaga się zwrotu pieniędzy. Co robić?
@blomgren musisz wydać decyzje reklamacyjną w ustawowym czasie. Jeżeli masz pewność ,że radio działa odrzuć reklamację przedstawiając np. wideo/zdjęcie pokazujące działanie radia. Jak masz wątpliwości poproś o odesłanie do ekspertyzy.
Zgadza się, ale on po paru dniach napisał, że ekran nie reaguje na dotyk, a dzień po otrzymaniu przesyłki pisał, że działa, ale "oczekiwał czegoś innego". W tej sytuacji co da jakaś ekspertyza, jak on sam to teraz popsuł.
@blomgren możesz o to oprzeć swoją decyzję że działa, ale "oczekiwał czegoś innego"