anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący twierdzi, że przesyłka dotarła do niego pusta - co robić?

adam1211111
#7 Wielbiciel#

Kupujący twierdzi że przesyłka była pusta (brak zawartości ). Stwierdził to po odjeździe kuriera .Domaga się  zwrotu kosztów.Co mogę zrobić w tym przypadku.

oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22

xyz96
#21 Demiurg#

@RED Zapytaj UOKiK i wklej tu odpowiedź.

Interpretacja tego przepisu jest znana i powszechna. Jeśli sprzedawca udostępnia przewoźnika w ofercie i kupujący tego przewoźnika wybierze, wtedy sprzedawca odpowiada za przesyłkę. Jeśli sprzedający nie udostępnia na przykład poczty, a kupujący życzy sobie wysyłkę pocztą, wtedy sprzedający za przesyłkę nie odpowiada.

Wpływ = udostępnienie w ofercie.

oznacz moderatorów

akcesoria-net-pl
#15 Entuzjasta#
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@adam1211111 spiszcie protokół szkody macie na to 7 dni, potem złóż reklamację u przewoźnika.

________
Κώστας
oznacz moderatorów