Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej! Proszę o małą pomoc. Klient zamówił towar i wybrał metodę paczkomaty Allegro. Niestety okazało się, że do tego potrzebna jest umowa, której na tamten czas nie miałam. Chciałam wysłać jak najszybciej, więc wysłałam zwykłym paczkomatem w piątek, klient niedługo ma odebrać paczkę. Jednak na koncie widnieje mi ciągle jako niewysłane, że nieterminowa wysyłka. Obecnie już umowa podpisana, mogę nadać i pobrać etykietę z poziomu Allegro, ale czy nie da się inaczej jakoś zaznaczyć, że towar wysłany, klient potwierdzi? Czy muszę wysyłać pusty karton i mieć już to opóźnienie dwudniowe na koncie?
Jak wysłałaś normalnie, to teraz nie wysyłaj pustego kartonu.
Ok, w jaki sposób wobec tego usunać zamówienie z tych oczekujących na wysłanie? Im dłużej według allegro zwlekam z wysyłką tym gorsze mi da statystyki.
Tak zrobiłam. Nadal w szczegółach zamówienia to wygląda tak:
PRZESYŁKA 1 Z 1
Oczekuje na nadanie
W drodze
Przewidywany czas wysyłki: pon. 13 cze.
Odbierz paczkę
Przewidywany czas: wt. 14 cze.
Przesyłka odebrana
Oczywiście opcja numer 1 jest pogrubiona.
Nie potrzebowałam, aż tak obrazkowej instrukcji, ale doceniam. Ściagnęłam też analizę w Excelu wskazująca, które z zamówień daje mi takie ujemne punkty za wysyłkę w terminach i choć dodany został numer przesyłki i tak tabelka w Excelu potwierdza to tuż obok w okienku czy wysłana nadal widnieje NIE.
Mam wrażenie, że dopóki nie ściągnę etykiety allegrowej i nie wyślę to to nie zniknie.
@Sklep_Kinkel
Problem polega na tym że zamówienie zostało wysłane bez "allegro mail" czyli tego maila który dotyczy zamówienia + kupującego. Nic nie poradzisz. Zmiana statusu zamówienia (punkty za terminową wysyłkę) to jest najmniejszy problem jaki może z tego wyniknąć.