Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Co w sytuacji kiedy kupujący zapłacił za produkty po 3 tygodniach w ramach opóźnionej zapłaty a my w tym czasie podnieśliśmy cenę ponieważ zdrożały półprodukty z których produkujemy sprzedany towar? Nie możemy sprzedać w tej cenie jaka obowiązuje w dniu zakupu czyli opłaty przez kupującego? Opłacił w tej kwocie, którą mieliśmy 3 tygodnie temu.
@DrukiHD Odstąpiliscie od transakcji z powodu nie wywiązania się kupujago z umowy ( 7 dni na zapłatę)? Jak nie - to dostarczcie poniżej kosztów......
Sprzedaj mu ten towar co miałeś wystawiony 3 tygodnie temu ,podnoszeniem ceny klientowi który kupił to wcześniej możesz sobie tylko zaszkodzić bo to on ocenia ciebie i twoją transakcję.
Zwróć wpłatę i zaproś do ponownego zakupu oraz terminowej wpłaty. Licz się z mściwym negatywem.
@DrukiHD Jeśli nie wysłałeś klientowi informacji, że nie dotrzymał terminu zapłaty 7 dni i nie wyznaczyłeś ostatecznego terminu dodatkowego, kupujący może zapłacić później i jeśli to zrobił, może oczekiwać dostawy towaru. Została zawarta prawnie wiążąca umowa, zakup został opłacony. Sprzedawca nie ma podstawy prawnej do odstąpienia od umowy.
OK dzięki. Co zrobić, żeby na przeszłość ustrzec się przed takimi kupującymi? Po 3 tygodniach to można mieć w plecy na takim zakupie.
@DrukiHD po 2-4 dniach od zakupu informuj klienta o obowiązującym terminie zapłaty i anulowaniu transakcji po jego upływie . Nie ustrzeże Cię to jednak przed negatywem .
@DrukiHD Ma na zapłatę 7 dni. Po 7 dniach pisz że czekasz dodatkowe np. 3 dni a potem odstępujesz od umowy. Odstąp i wystąp do Allegro o zwrot prowizji. Rób to przez wiadomości allegro - aby mieć ślad.
@DrukiHD Zgodnie z tym, co pisze tu moderacja, po braku wpłaty informuj klienta o przekroczeniu regulaminowego terminu 7 dni na zapłatę, wyznacz termin dodatkowy, na przykład 1 dzień i poinformuj, że po tym czasie wpłaty będą zwracane ze względu na niedotrzymanie warunków umowy.
@xyz96 A co w sytuacji, jeśli w warunkach oferty umieszczono zapis iż na wpłatę oczekuję do 7dni, a w przypadku jej braku zamówienie zostaje anulowane. Wówczas warunki umowy są obowiązujące.
@TATLOK Sprzedawca nie ma podstawy prawnej do anulowania zamówienia, ma ją tylko nieformalnie na Allegro, ale to bardzo wątpliwe pod względem prawnym. Przepisy nakazują wyznaczyć dodatkowy termin - moderacja wspominała już tu o tym kilkakrotnie.
Dziękuję za uwagę i życzę miłego dnia.
Po 7 dniach to mogę złożyć wniosek o zwrot prowizji który jak dotąd miałem rozpatrzony natychmiast na moją korzyść a przedmiot mogłem wystawić ponownie i sprzedać innej osobie .
No dobrze, to pozostaje mi wysłanie kolejnego bezsensownego maila. Mimo wysyłanych 2x automatycznych przypomnień o braku wpłaty. SPAM allegro będzie coraz większy.
@TATLOK dziwna jest niechęć Allegro do udostępnienia odpowiedniego narzędzia. Jest już powiadomienie kupującego o braku płatności, można do tego dołączyć formułkę o dodatkowym, ostatecznym terminie płatności. Nie wspomnę już nawet o zablokowaniu możliwości opłacenia zamówienia po dłuższym czasie, to już dla informatyków Allegro większe wyzwanie.