Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
WITAM jak pomóc kupującemu, 13 kwietnia zleciłam zwrot środków z przelewy24, kupujący twierdzi że ich nie otrzymał, u mnie widnieje jako ZWRÓCONE są zdjęte z konta pieniążki, w jaki sposób moze sie z allegro skontaktować aby mu pomogli?
Niech kupujący dokładnie sprawdzi wszystkie swoje konta bankowe i niech zobaczy tu; https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/ Jeżeli nigdzie nic nie ma, niech pisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
BARDZO DZIEKUJE
@BellaCollection widzę, że 13.04 dokonałaś dwóch zwrotów, ten o którym piszesz to było zamówienie za 30 zł czy za 70 zł? Postaram się to wyjaśnić dla Ciebie i dla Kupującego 🙂
wyślij kupującego do allegro niech sobie to wyjaśniają
ty wykonałeś obowiązek wynikający z ustawy