Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, proszę o pomoc. Kupujący otworzył dyskusję, powód otwarcia: produkt i paczka uszkodzona (w transporcie). Poprosiliśmy o potwierdzenie zgłoszenia szkody i wtedy okazuje się, że karton bez uszkodzeń, a sama zawartość uszkodzona. Zdjęć całego kartonu nie ma. To jest Zestaw walentynkowy, chyli miś z róż w pudełku oraz box-serce - one są całe, uszkodzone jest tylko przezroczyste pudełko i nie ma dowodów na to, że jest to nasza wina. Kupujący chce o 100% zwrot pieniędzy. Poprosiliśmy o zwrot całego zamówienia, na co dostaliśmy odpowiedź: "Myślicie że ja mam czas to odsyłać??"
Co powinniśmy zrobić w takiej sytuacji? Z góry dziękuję za odpowiedź
@artbib wydałeś decyzję więc ją podtrzymuj .
@artbib Patologia wyhodowana przez Allegro robi się coraz bardziej bezczelna
Odrzuć reklamację powod opakowanie produktu nie jest jego integralną częścią i jego uszkodzenie nie uprawnia do uzyskania rekompensaty skoro zawartość opakowania jest cała. Opakowanie sluży wylącznie zapewnieniu doręczenia towaru w stanie niezmienionym bez uszkodzeń w tym przypadku spełniło swoją nadrzędną funkcję zabezpieczając zawartość. Na użytek allegro napisz że kupujaca nie zgłasza uszkodzenia zawartości opakowania a samo opakowanie w takim przypadku owszem przyjmiesz zgodnie z prawem zwrot w terminie 14dni po odesłaniu towaru na adres do zwrotów. Reklamację odrzucasz.
@az1rael tu chodzi o zestaw walentynkowy
@mdrogeria wiem sam taki kupowałem z 2 lata temu ale albo odsyła i wymieniasz / oddajesz kasę albo figa 100% zwrotu bo ma wgniecenie pudełka... chyba komuś ten zestaw na głowę upadł i głowa ucierpiała bardziej niż opakowanie, że takie roszczenia
@mdrogeria A to zestawy walentynkowe podlegają innym przepisom ? 😎
@TomBanknoter stan opakowania jest istotny
@mdrogeria Z tym się można nawet zgodzić, ale gdyby mu na tym zależało, to kupujący powinien zwyczajnie odesłać, pewnie bez problemu dostałby drugi w zamian
Skoro nie możesz ocenić zasadności reklamacji z powodu braku towaru, który masz ocenić, to odrzuć reklamację z powodu braku zwrotu towaru do reklamacji.
@artbib Kupujący skalda reklamację a Ty chcesz żeby Poprosiliśmy o zwrot całego zamówienia sam odbierz jak chcesz sprawdzić w celu reklamacji.
Kupujący chce 100% zwrotu wpłaty bez zwrotu towaru
@artbib napisał(a):
Kupujący chce 100% zwrotu wpłaty bez zwrotu towaru
a gdzie to przeczytałeś, tu jest napisane że Poprosiliśmy o zwrot całego zamówienia, na co dostaliśmy odpowiedź: "Myślicie że ja mam czas to odsyłać??" a dlaczego ma odsyłać jak reklamacja, wg prawa ma udostępnić,a wówczas sprzedajacy powinien go sobie odebrać.
A ty się znowu czepiasz slowek
jesli sprzedawca mu podeśle kuriera w granatowym uniformie z kapeluszem to co ma zrobić kupujący? Nadal odesłać!! To ta sama czynność
A tego nie chce