anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący zgłosił produkt do zwrotu, co dalej?

CutItNow
#7 Wielbiciel#

Kupujący zgłosił produkt do zwrotu, fizycznie go odebrał i zgłosił zwrot.  Czy mam poczekać na produkt aż go odeśle i wróci do mnie i dopiero dokonać zwrotu pieniędzy? Koszt zwrotu ponosi kupujący.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

NipponShorty
#14 Krzewiciel#

Nigdy nie zwracaj żadnych pieniędzy przed otrzymaniem produktu to po pierwsze.
Po 2 oferta była odbiór osobisty, płatność na miejscu? to czekasz aż klient przyniesie/przywiezie/prześle produkt.

oznacz moderatorów

CutItNow
#7 Wielbiciel#

Była płatność z góry. 

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@CutItNow Poczekaj na zwrot ,oceń samemu czy dostałeś swój produkt w niezmienionym stanie i wtedy dopiero zwróć koszty.

oznacz moderatorów

konskiezdrowie
#9 Pomysłodawca#

No oczywiście, że czekasz aż towar przyjdzie do Ciebie :))) Jak inaczej? 🙂 Zwrócisz mu kasę, a towaru nie odeśle...

oznacz moderatorów