Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący zgłosił produkt do zwrotu, fizycznie go odebrał i zgłosił zwrot. Czy mam poczekać na produkt aż go odeśle i wróci do mnie i dopiero dokonać zwrotu pieniędzy? Koszt zwrotu ponosi kupujący.
Nigdy nie zwracaj żadnych pieniędzy przed otrzymaniem produktu to po pierwsze.
Po 2 oferta była odbiór osobisty, płatność na miejscu? to czekasz aż klient przyniesie/przywiezie/prześle produkt.
Była płatność z góry.
@CutItNow Poczekaj na zwrot ,oceń samemu czy dostałeś swój produkt w niezmienionym stanie i wtedy dopiero zwróć koszty.
No oczywiście, że czekasz aż towar przyjdzie do Ciebie :))) Jak inaczej? 🙂 Zwrócisz mu kasę, a towaru nie odeśle...