Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Problem jest taki, że nawet nie zdąrzyłem wysłać przesyłki a pojawia mi sie, że " KUPUJĄCY ZGŁOSIŁ ZWROT".
Co zrobić?
Wysłać?
Nie, jeżeli zrobił zwrot przed wysłaniem to nie wysalasz a zwracasz śrdoki.
@Client:117383211 kupujący ma możliwość anulowania zamówienia, dopóki sprzedający nie zmieni jego statusu. Gdy tak się stanie, pozostaje zgłosić zwrot, najprawdopodobniej to się wydarzyło. Nie wysyłaj proszę zamówienia, ale dla pewności warto napisać do kupującego w tej sprawie.
Dałem status zamówienia na ANULOWANE i wysłałem kupującemu wiadomość w tej sprawie. Czy coś jeszcze mam zrobić?
@Client:117383211 pozostaje jeszcze zwrócić wpłatę kupującemu gdy potwierdzi, że odstępuje od umowy.
kupujący ma możliwość anulowania zamówienia, dopóki sprzedający nie zmieni jego statusu. Gdy tak się stanie, pozostaje zgłosić zwrot, najprawdopodobniej to się wydarzyło
@la_nika [edycja] tak jak napisałaś poniżej, gdy kupujący odstąpi od umowy
[edycja]
zwrot towaru to nie jest odstąpienie od umowy
jeżeli allegro blokuje możliwość konsumenckiego odstąpienia od umowy to nie jest to wina sprzedawcy, tylko serwisu