Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący zglosiw problem iz spszętem. Ale wysław spszęt nie do mnie a poszedł do "swoego"serwisu. Czy ja terz mam zobąwjązek pszyjmować reklamacje bo nie wiadomo co w tym jego serwisie robili iz spszętem.
@vasyl_pl Tzn co chce, zwrócić , reklamować ?Jeżeli to jest reklamacja musisz sprzęt przyjąć i ją rozpatrzyć i podjąć decyzję.Możesz uznać albo nie uznać reklamacji.
Tak, musisz przyjąć i ją rozpatrzyć. Kupujący mógł wysłać towar gdzie tylko chciał, teraz wyśle do Ciebie, a ty podejmiesz decyzję - uznajesz reklamację, albo ją odrzucasz. Wysłanie do serwisu nie oznacza, że coś ze sprzętem robiono.
ale też nie oznacza że coś nie robiono.
@vasyl_pl Dlatego masz możliwość uznać albo nie uznać reklamacji.
vasyl_pl po Twojej pisowni widzę ,że ciśnienie masz ponad 200 . Spokojnie , kupujący jak mniemam bez konsultacji z Tobą zdecydowal się na oddanie sprzętu do jakiegoś tam serwisu . Jest to podstawa do odrzucenia relkamacji . Spoko ..... wycisz się .....
Nie jest podstawą do odrzucenia reklamacji oddanie sprzętu do serwisu. Podstawą do odrzucenia może być ingerencja i uszkodzenie w trakcie posiadania sprzętu przez kupującego. Nie ma znaczenia, kto ingerował i kto uszkodził.
słabo..... nie widzisz że ziomek ma login "Vasyl" ? ciężko skumać że jest przybyszem ? I tak nieźle sobie radzi.
@vasyl_pl Obowiązek masz tylko jeden - zacząć używać słownika. Bo wybacz, ale nie da się tego przeczytać na spokojnie😑
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@pulkownik66 Przeszło mi to przez myśl, ale ręki bym sobie za to uciąć nie dał.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere Dbać trzeba o wszystkie członki
Ps mieliście już problem z emotikonami - wyświetla mi tylko 16sztuków
@pulkownik66 Od poniedziałkowej "aktualizacji" tak się wyświetla. Niemniej jednak wystarczy edytować swojego posta i już ma się dostęp do pełnej palety emotek i narzędzi do formatowania posta😉
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere - Ok, tak działa - dzięki😊
Musisz się odnieś do reklamacji kupującego. Obejrzysz towar i jak zobaczysz że grzebał albo uszkodził to mu tak odpiszesz w uzasadnieniu. Nie ma znaczenia kto go uszkodził ,czy on czy serwis.Pewnie będzie trochę przepychanki .(norma)
@vasyl_pl Jak ci wyśle sprzęt- to paczkę otwieraj i nagrywaj /cały proces sprawdzenia/. Będziesz miał dowód ingerencji w sprzęt.
Kupujący akurat poinformował że wysłał sprzęt ale jutro wyjeżdżam na urlop. Chiba będzie znowu pisał do Alegro że ja mu przeszkadza w odesłaniu reklamacji.
Odmówiłem kupującemu o uznaniu reklamacji ze względu na oddania sprzętu do innego serwisu i to że widoczne ślady rozkręcania sprzętu a ten się z tym nie zgodziw i złożył wniosek o rekompensatę z tytułu Programu Ochrony Kupujących.