anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący zglosił, że przedmiot jest uszkodzony. Poszedł do "swojego"serwisu

vasyl_pl
#8 Zapaleniec#

Kupujący zglosiw problem iz spszętem. Ale wysław spszęt nie do mnie a poszedł do "swoego"serwisu. Czy ja terz mam zobąwjązek pszyjmować reklamacje bo nie wiadomo co w tym jego serwisie robili iz spszętem.

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17

LEW433
#21 Demiurg#

@vasyl_pl Tzn  co chce, zwrócić , reklamować ?Jeżeli to jest reklamacja musisz sprzęt przyjąć i ją rozpatrzyć i podjąć decyzję.Możesz uznać albo nie uznać reklamacji.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Tak, musisz przyjąć i ją rozpatrzyć. Kupujący mógł wysłać towar gdzie tylko chciał, teraz wyśle do Ciebie, a ty podejmiesz decyzję - uznajesz reklamację, albo ją odrzucasz. Wysłanie do serwisu nie oznacza, że coś ze sprzętem robiono.

oznacz moderatorów

vasyl_pl
#8 Zapaleniec#

ale też nie oznacza że coś nie robiono.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@vasyl_pl Dlatego masz możliwość uznać albo nie uznać reklamacji.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

vasyl_pl po Twojej pisowni widzę ,że ciśnienie masz ponad 200 . Spokojnie , kupujący jak mniemam bez konsultacji z Tobą zdecydowal się na oddanie sprzętu do jakiegoś tam serwisu . Jest to podstawa do odrzucenia relkamacji . Spoko ..... wycisz się .....kiss

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Nie jest podstawą do odrzucenia reklamacji oddanie sprzętu do serwisu. Podstawą do odrzucenia może być ingerencja i uszkodzenie w trakcie posiadania sprzętu przez kupującego. Nie ma znaczenia, kto ingerował i kto uszkodził.

oznacz moderatorów

terazauto
#13 Ambasador#

słabo..... nie widzisz że ziomek ma login "Vasyl" ? ciężko skumać że jest przybyszem ? I tak nieźle sobie radzi. 

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@vasyl_pl Obowiązek masz tylko jeden - zacząć używać słownika. Bo wybacz, ale nie da się tego przeczytać na spokojnie😑

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@Knowhere- wydaje mi się, że @vasyl_pl to przybysz z kresów i dla tego taka pisownia. Ogólnie nie jest źle.

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@pulkownik66 Przeszło mi to przez myśl, ale ręki bym sobie za to uciąć nie dał.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@Knowhere Dbać trzeba o wszystkie członkicool

Ps mieliście już problem z emotikonami - wyświetla mi tylko 16sztukówfrown

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@pulkownik66 Od poniedziałkowej "aktualizacji" tak się wyświetla. Niemniej jednak wystarczy edytować swojego posta i już ma się dostęp do pełnej palety emotek i narzędzi do formatowania posta😉

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@Knowhere - Ok, tak działa - dzięki😊

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Musisz się odnieś do reklamacji kupującego. Obejrzysz towar i jak zobaczysz że grzebał albo uszkodził to mu tak odpiszesz w uzasadnieniu. Nie ma znaczenia kto go uszkodził ,czy on czy serwis.Pewnie będzie trochę przepychanki .(norma)

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@vasyl_pl   Jak ci wyśle sprzęt- to paczkę otwieraj i nagrywaj /cały proces sprawdzenia/. Będziesz miał dowód ingerencji w sprzęt.

oznacz moderatorów

vasyl_pl
#8 Zapaleniec#

Kupujący akurat poinformował że wysłał sprzęt ale jutro wyjeżdżam na urlop. Chiba będzie znowu pisał do Alegro że ja mu przeszkadza w odesłaniu reklamacji. cry

oznacz moderatorów

vasyl_pl
#8 Zapaleniec#

Odmówiłem kupującemu o uznaniu reklamacji ze względu na oddania sprzętu do innego serwisu i to że widoczne ślady rozkręcania sprzętu a ten się z tym nie zgodziw i  złożył wniosek o rekompensatę z tytułu Programu Ochrony Kupujących. 

oznacz moderatorów