Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący zwraca towar , ktorego nie wysłałem ale opłaciłem juz etykiete nadania paczki . Kupującemu należy sie tylko kwota za towar czy rownież za przesyłke ??? W tym wypadku bede stratny o koszty wysyłki.
@KM_best_art Należy mu się tyle ile zapłacił wraz z dostawą, jeżeli Smart to nie płacił.
@KM_best_art Należy mu się to, co wpłacił, czyli cena towaru + koszt wysyłki.
Czyli w taki sposób ludzie mogą okradać sprzedającego tak ??? Ja straciłem pieniądze a on sie zabawił moim kosztem ??
@KM_best_art Jeśli kupujący zapłacił za przesyłkę, to zwracasz jej koszt.
Etykietę możesz anulować.
@KM_best_art Takie zasady. A jakbyś wysłał a on dokonał zwrotu, to byś nie stracił?
@KM_best_art Masz firmę? Jeśli tak, to powinieneś wiedzieć, że takie są zasady. Napisano to w ustawie.
Dobrze, czyli mozna oszukiwać jak sie chce. Moge prosić o podpowiedź jak anulowac etykiete na manager przesyłek inpost ??
@KM_best_art Tutaj https://inpost.pl/formularz-kontaktowy masz odpowiedni temat na liście do wyboru.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Anulację etykiety możesz zgłosić w formularzu, wybierając opcję „Chcę otrzymać zwrot za niewykorzystaną etykietę”.
KM_best_art Zwracasz najtańszy koszt dostawy dostępny w tej ofercie +koszt towaru.
Jeżeli mielesz przykładowo list ekonomiczny za 0 zł zwracasz tylko koszt towaru.
Jak moze zwracac towar, ktorego nie wyslales?
@vonNogay Klient kupił przecież, tylko @KM_best_art nie wysłał, oczywiście że może zrobić zwrot.
Poproś o anulowanie zakupu bo kupujący może ocenić zakup. Na Twoją niekorzyść 😀 i dopiero wtedy będziesz mieć problem