Kupujący zwraca towar , ktorego nie wysłałem

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kupujący zwraca towar , ktorego nie wysłałem ale opłaciłem juz etykiete nadania paczki . Kupującemu należy sie tylko kwota za towar czy rownież za przesyłke ??? W tym wypadku bede stratny o koszty wysyłki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@KM_best_art Należy mu się tyle ile zapłacił wraz z dostawą, jeżeli Smart to nie płacił.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@KM_best_art Należy mu się to, co wpłacił, czyli cena towaru + koszt wysyłki.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czyli w taki sposób ludzie mogą okradać sprzedającego tak ??? Ja straciłem pieniądze a on sie zabawił moim kosztem ??
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@KM_best_art Jeśli kupujący zapłacił za przesyłkę, to zwracasz jej koszt.
Etykietę możesz anulować.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@KM_best_art Takie zasady. A jakbyś wysłał a on dokonał zwrotu, to byś nie stracił?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@KM_best_art Masz firmę? Jeśli tak, to powinieneś wiedzieć, że takie są zasady. Napisano to w ustawie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dobrze, czyli mozna oszukiwać jak sie chce. Moge prosić o podpowiedź jak anulowac etykiete na manager przesyłek inpost ??
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@KM_best_art Tutaj https://inpost.pl/formularz-kontaktowy masz odpowiedni temat na liście do wyboru.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Anulację etykiety możesz zgłosić w formularzu, wybierając opcję „Chcę otrzymać zwrot za niewykorzystaną etykietę”.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
KM_best_art Zwracasz najtańszy koszt dostawy dostępny w tej ofercie +koszt towaru.
Jeżeli mielesz przykładowo list ekonomiczny za 0 zł zwracasz tylko koszt towaru.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak moze zwracac towar, ktorego nie wyslales?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@vonNogay Klient kupił przecież, tylko @KM_best_art nie wysłał, oczywiście że może zrobić zwrot.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Poproś o anulowanie zakupu bo kupujący może ocenić zakup. Na Twoją niekorzyść 😀 i dopiero wtedy będziesz mieć problem