Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wyslalem towar sprawny w podelku jak nowy itd a kupijacy teraz dzwoni i twierdzi ze jest popsuty to jest elektronika byl w paczkomacie zmarzl a on twierdzi ze się wiesza i chce zwrotu ja nie przyjmuje zwrotu gdyz mogl go uszkodzić włączając zmarznięty sprzet
Zwrotu przyjmować nie musisz, jeśli sprzedawałeś prywatnie. Masz za to obowiązek przyjęcia i rozpatrzenia reklamacji, jako że odpowiadasz za sprzedawany towar przez dwa lata.
@paweris81 Lepiej oddaj mu pieniądze, skoro przedmiot jest zepsuty, zanim on otworzy spór i wystąpi o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących, bo jeśli ją otrzyma, Allegro może wymagać od Ciebie zwrotu kosztów, a nawet zablokować Ci konto. To nie jest zwrot bez podania przyczyny, to jest reklamacja z powodu wad. Za towar odpowiadasz na podstawie rękojmi.
Jak mam mu oddac skoro wyslalem dobry towar klient mogl go uszkodzić itd bez sensu ja mu moge oddac kase a on niech odda dobry towar taki jak wyslalem a nie kupil dobry oddaje popsuty to mogl osobiście przyjechac
On twierdz że wysłałeś zły towar odpowiadasz za wady z rękojmi to oznacza że gdy nawet towar zepsuje się u kupującego musisz go naprawić wymienić na swój koszt albo oddać całą wpłatę i koszt odesłania poczytaj w necie o rękojmi to nie jest tak że sprzedasz sobie coś na allegro i nic cię później nie obchodzi
poczytaj sobie jeszcze o interpunkcji o kropkach i przecinkach i je stosuj bo piszesz ciurkiem niezrozumiale tak jak ja teraz
Czyli kupujacy zepsuć moze u siebie i oddac,poza tym ja sprzedaje jako osoba prywatna bez możliwości zwrotu
osoba prywatna nie musi przyjmować zwrotów ale zwrot to jest zwrot bez podania przyczyny bo się kupującemu odwidziało osoba prywatna musi za to przyjmować reklamacje z powodu wad i niezgodności i je uwzględniać albo odrzucać po odrzuceniu klient może wystąpić o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących nie można nie przyjmować zwrotów w ramach reklamacji także jako osoba prywatna
@paweris81 Kupujący ma prawo do reklamowania. Nie do "oddania". Już Ci pisałem, że zwrotów przyjmować nie musisz. Ale to nie jest zwrot, a reklamacja. A tą przyjąć po prostu musisz, do czego obligują Cię zapisy kodeksu cywilnego. Przyjąć, rozpatrzyć, poinformować kupującego o rezultacie. Jeżeli uznasz że zepsuł - rozpatrzysz negatywnie i odeślesz. Oczywiście kupujący może się z tym nie zgodzić i podjąć stosowne kroki, w tym prawne.
Czyli moge go przyjac i zobaczyć jak cos odesłać go czy jak przeciez on sam go mogl popsuc