anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujacy chce oddac towar, ktory ja wyslalem sprawny a on twierdzi inaczej, co teraz?

paweris81
#7 Wielbiciel#

Wyslalem towar sprawny w podelku jak nowy itd a kupijacy teraz dzwoni i twierdzi ze jest popsuty to jest elektronika byl w paczkomacie zmarzl a on twierdzi ze się wiesza i chce zwrotu ja nie przyjmuje zwrotu gdyz mogl go uszkodzić włączając zmarznięty sprzet

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

Vryko
#18 Luminarz#

Zwrotu przyjmować nie musisz, jeśli sprzedawałeś prywatnie. Masz za to obowiązek przyjęcia i rozpatrzenia reklamacji, jako że odpowiadasz za sprzedawany towar przez dwa lata. 

 

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@paweris81 Lepiej oddaj mu pieniądze, skoro przedmiot jest zepsuty, zanim on otworzy spór i wystąpi o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących, bo jeśli ją otrzyma, Allegro może wymagać od Ciebie zwrotu kosztów, a nawet zablokować Ci konto. To nie jest zwrot bez podania przyczyny, to jest reklamacja z powodu wad. Za towar odpowiadasz na podstawie rękojmi.

oznacz moderatorów

paweris81
#7 Wielbiciel#

Jak mam mu oddac skoro wyslalem dobry towar klient mogl go uszkodzić itd bez sensu ja mu moge oddac kase a on niech odda dobry towar taki jak wyslalem a nie kupil dobry oddaje popsuty to mogl osobiście przyjechac

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

On twierdz że wysłałeś zły towar odpowiadasz za wady z rękojmi  to oznacza że gdy nawet towar zepsuje się u kupującego musisz go naprawić wymienić na swój koszt albo oddać całą wpłatę i koszt odesłania poczytaj w necie o rękojmi to nie jest tak że sprzedasz sobie coś na allegro i nic cię później nie obchodzi

poczytaj sobie jeszcze o interpunkcji o kropkach i przecinkach i je stosuj bo piszesz ciurkiem niezrozumiale tak jak ja teraz

 

oznacz moderatorów

paweris81
#7 Wielbiciel#

Czyli kupujacy zepsuć moze u siebie i oddac,poza tym ja sprzedaje jako osoba prywatna bez możliwości zwrotu 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

osoba prywatna nie musi przyjmować zwrotów ale zwrot to jest zwrot bez podania przyczyny bo się kupującemu odwidziało osoba prywatna musi za to przyjmować reklamacje z powodu wad i niezgodności i je uwzględniać albo odrzucać po odrzuceniu klient może wystąpić o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących nie można nie przyjmować zwrotów w ramach reklamacji także jako osoba prywatna

oznacz moderatorów

Vryko
#18 Luminarz#

@paweris81 Kupujący ma prawo do reklamowania. Nie do "oddania". Już Ci pisałem, że zwrotów przyjmować nie musisz. Ale to nie jest zwrot, a reklamacja. A tą przyjąć po prostu musisz, do czego obligują Cię zapisy kodeksu cywilnego. Przyjąć, rozpatrzyć, poinformować kupującego o rezultacie. Jeżeli uznasz że zepsuł - rozpatrzysz negatywnie i odeślesz. Oczywiście kupujący może się z tym nie zgodzić i podjąć stosowne kroki, w tym prawne. 

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

paweris81
#7 Wielbiciel#

Czyli moge go przyjac i zobaczyć jak cos odesłać go czy jak przeciez on sam go mogl popsuc

oznacz moderatorów