Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Kupujący odstąpił od umowy po 15 dniach,gdzie w opcji zwrot towaru mam zaznaczone 14 dni na odstąpienie od umowy bez przyczyny.
Że strony prawa rozumiem że jestem ochroniony ale jak to poludzku rozstrzygnąć żeby nie stracić klienta.
Dodam jeszcze że towar nie jest tani bo kosztuje około 2 tysięcy więc nie na rękę mi zwracać tyle pieniędzy za już używany towar.
Proszę o pomoc w rozstrzygnięciu tej nie korzystnej sprawy
@stynka1 prawo zwrotu przysługuje 14 od momentu kiedy otrzymał przesyłke, nie od momentu zakupu.
Jeśli jest to powyżej 14 dni od kiedy otrzymal paczke nie musisz przyjmowac zwrotu. Aby nie stracic klienta po prostu sie z Nim skontaktuj i zapytaj o stan towaru.
Ja nie zwracam aż takiej uwagi na terminy. Jeśli klient robi zwrot nawet po 14 dniach a towar jest nienaruszony i nadaje sie do dalszej sprzedaży to nie robie problemów.
Jeśłi klient używal towar i stracil on na wartości możesz obniżyć zwracana kwote o tyle o ile zostala obniżona wartośc towaru. Wartośc obniżanej kwoty powinna byc poparta wyliczeniami czy dokumentami , nie może być z sufitu.
@stynka1 ja zawsze staram sie po prostu dogadać z klientem.
Pierwsze moje pytanie to czy klient chciałby otrzymac produkt w takim stanie ???
Z reguły klient mowi że nie. Wówczas po prostu szacujemy o ile spadła wartośc produktu ja staram sie potrącac jak najmniej. Czasem 5 czasem 10%. Z reguły klienci to rozumieją i nie protestuja.
Potem wystawiam ten produkt te 10% taniej informując że np produkt bez opakowania lub też że po zwrocie lecz w p[ełni wartościowy (w zalezności od stanu) . Z reguły ta obnizona cena wystarcza aby potem produkt sprzedać bez problemów.
@_Likos_ dziękuję za bardzo praktyczną radę i rzeczowe rozwiązanie problemu.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia
@stynka1 powodzenia
Pozdrawiam