Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam wszystkich allegrowiczów!
Kto ponosi opłaty za wysyłkę zwrotu w poniższej sytuacji?:
Klient dokonał zakupu, wybrał dostawę allegro paczkomaty inpost za 8,99. Po otrzymaniu towaru zdecydował się na zwrot. Jak wiadomo zwroty inpostem zarówno kurierem jak i paczkomatami są za darmo, klient jednak sam wygenerował przesyłkę na mój adres, poniósł więc koszty kuriera inpost. Zamiast wygenerować kod zwrotu, sam wysłał paczkę na mój adres płacąc za kuriera. Czy powinienem zwrócic mu takze koszty tego zwrotu czy uswiadomic ze dokonał "złej" metody. Jak to ugryzc?
@sklepfascino Uświadomić mu możesz, a pieniędzy za zwrot zwracać nie musisz.
sklepfascino jeśli to było odstąpienie od umowy a nie reklamacja to koszty zwrotu pokrywa klient. Jełsi byla to przesyłka smart klient mógł skorzystać z darmowego prawa zwrotu lecz wcale nie musiał tego robić. Klient ma także prawo zapłacić za przesyłke zwrotną i wysłac inną metoda niż otrzymał produkt. Ty nie musisz pokrywac tych kosztów.
@sklepfascino Jeśli to była rezygnacja bez podania przyczyny, kupujący odsyła Towar na swój koszt. Jeśli to był zwrot w ramach reklamacji (wady towaru, niezgodność z opisem) sprzedawca pokrywa koszt odesłania. Kupujący nie ma obowiązku odsyłać darmowym zwrotem.
sklepfascino jeśli to nie była reklamacja zwracasz wszystkie środki jakie pierwotnie wpłacił - towar + przesyłka do niego i KROPKA .
@sklepfascino zwrot zawsze opłaca kupujący, nie oddajesz tej kwoty, za to musisz oddać co wpłacił za towar i dostawę do klienta o ile opłacił ( ale najtańszą z oferty dla danego produktu - nie liczy się odbiór osobisty )
@sklepfascino jeżeli jest to zwrot bez podania przyczyny za wysyłkę płaci klient, jeżeli zwrot reklamacyjny to ty