anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kurier DPD zarzeka, że nie ma zlecenia odbioru i nie podjeżdża po paczki

JR_MotorServices
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry, od dłuższego NOTORYCZNIE mamy problem z kurierem DPD, otóż kurier twierdzi, że nie widzi zlecenia, że go nie posiada, mimo, że zlecenia często są robione wcześnie, często koło godziny ~10, na najbliższą możliwą opcję podjazdu. Często się kontaktujemy z kurierem, który jeździ na rejonie, ale gadka ta sama, "no ktoś podjedzie" albo "nie widzę żadnego zlecenia". Co możemy zrobić w tej sytuacji, jaki jest sens pisania reklamacji, skoro ona niczego nie zmieni? Czy mamy jakiś panel, gdzie mogę w łatwy i przejrzysty sposób składać zażalenia i wykluczać zamówienia z jakości sprzedaży? Co robić, jak żyć?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Chyba najlepiej podziękować za usługi i wybrać inne formy dostawy.

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@JR_MotorServices w tej sytuacji warto skontaktować się z przewoźnikiem. 

   Basia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów