Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, od dłuższego NOTORYCZNIE mamy problem z kurierem DPD, otóż kurier twierdzi, że nie widzi zlecenia, że go nie posiada, mimo, że zlecenia często są robione wcześnie, często koło godziny ~10, na najbliższą możliwą opcję podjazdu. Często się kontaktujemy z kurierem, który jeździ na rejonie, ale gadka ta sama, "no ktoś podjedzie" albo "nie widzę żadnego zlecenia". Co możemy zrobić w tej sytuacji, jaki jest sens pisania reklamacji, skoro ona niczego nie zmieni? Czy mamy jakiś panel, gdzie mogę w łatwy i przejrzysty sposób składać zażalenia i wykluczać zamówienia z jakości sprzedaży? Co robić, jak żyć?
Chyba najlepiej podziękować za usługi i wybrać inne formy dostawy.
@JR_MotorServices w tej sytuacji warto skontaktować się z przewoźnikiem.