Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Jakiś czas temu nadalem w Paczkomacie przesyłkę bez etykiety. Dostałem sms z potwierdzeniem, że umieściłem paczkę od nadawcy z nr tel xxx-xxx-xxx dla odbiorcy o numerze xxx-xxx-xxx i że dostanę dalsze sms ze statusem.
Kurier najprawdopodobniej nie nakleil etykiety i przesyłka się zgubiła. Zgłosiłem reklamację, mam czekać do 30 dni. Kupujący na Allegro goni mnie o zwrot gotówki, ale znam historie, że paczka się jednak odnalazła i ostatecznie trafiła do odbiorcy.
Czy wobec tego mam zwrócić gotówkę i dopiero później się martwić o ewentualny zwrot czy kupujący musi tak jak ja czekać?
Zgodnie z przepisami powinieneś zwrócić wpłatę kupującemu, o ile termin dostawy został przekroczony lub gdy kupujący odstąpił od umowy bez podania przyczyny.
Dogadaj się z kupującym, czy masz mu zwrócić pieniądze. Jeżeli będzie chciał zwrotu wpłaty to masz obowiązek tego zwrotu dokonać.
Nie zwlekaj z kontaktem, gdyż zniecierpliwiony kupujący może otworzyć ci dyskusję, a to nie jest zbyt fajne.
Co do paczki, skontaktuj się z InPostem; tam powinieneś otrzymać dalsze instrukcje. Jeżeli kupujący odstąpi od umowy, poproś ich o zwrot przesyłki do nadawcy.