Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Klient zamówił towar za pobraniem , paczuszka została wysłana . Paczka wysłana przez ALLEGRO KURIER DPD POBRANIE. Kurier o 10 53 był aby dostarczyc im paczkę , klient mowi ze nie bylo ich w domu . Kurier zaznaczył odmowę przyjęcia , nie kontaktując się nawet z kupującym (tak twierdzi klient) i paczuszka wraca do mnie a klient dalej chce otrzymac swoje zamowienie . co mam robić w takiej sytuacji ?
@Kar-Art94 jeśli wysyłane poprzez Allegro bez własnej umowy z DPD, to złożyć reklamację do Allegro i zażądać doręczenia przesyłki. Za te przesyłki odpowiada Allegro jako nadawca.
Dziękuję za pomoc. Mam jeszcze jedno pytanie gdzie mogę złożyć taką reklamacje ?
@Kar-Art94 Napisz proszę przez ten formularz.
@Kar-Art94
klient mowi ze nie bylo ich w domu .
To nie jest wina sprzedawcy, ani kuriera że Adresata "nie było" pod wskazanym adresem w dniu planowanego doręczenia przesyłki.
Za takie uchybienie swoim obowiązkom - odpowiada Kupujący.
Kurier zaznaczył odmowę przyjęcia , nie kontaktując się nawet z kupującym (tak twierdzi klient)
Kurier nie ma obowiązku (a metoda dostawy: "Allegro Kurier DPD" - nie obejmuje takiej usługi) kontaktu z adresatem przesyłki przed jej doręczeniem.
Kupujący dysponuje możliwością śledzenia przesyłki w systemie przewoźnika.
W przypadku metody dostawy "Allegro Kurier DPD" zarówno przy powrocie nieodebranej przesyłki, jak i przy próbie ponownego jej doręczenia - sprzedawca jest obciążany dodatkową kwotą 12.99zł.
@Kar-Art94 Pobranie = kłopoty.