Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedaż przez allegro lokalnie, sprzedaż prywatna (konsument do konsumenta)
Paczka nadana, kurier odebrał paczkę, ale wedle systemu nigdy nie przekazał jej do centrum logistycznego (czytaj zgubił, zakładam że nie przywłaszczył)
Pytanie - jakie rodzaju i co ważne kto w takiej sytuacji powinien podejmować interwencję? Ja jako sprzedający konsument czy kupujący?
Numer paczki inpost
660166636443100136683478
Numer oferty allegro lokalnie
23d9e566-7239-49d4-afeb-3345ce3f7154
Ty sprzedający przecież w zasadzie jej nie nadałeś.
Po czym wnosisz że jej "w zasadzie" nie nadałem?
System zarejestrował włożenie jej do paczkomatu, ba - system zarejestrował że kurier ją z paczkomatu fizycznie wyjął.
@BalROCK Twoja odpowiedzialność kończy się w momencie odebrania paczki przez kuriera > niech kupujący reklamuje u przewoźnika zaginięcie paczki
Tak mi też się wydaje na kanwie KC, ale wolę się upewnić, bo w zasadzie w systemie inposta reklamację może złożyć żarów o nadawca jak i odbiorca.
@Ziolko39 pytanie jeszcze - po jakim czasie od nadania i najpewniej zagubienia paczki można zgłaszać reklamację do inposta?
@BalROCK Najlepiej zadzwoń do Inpostu we wtorek > może paczka się znajdzie na sortowni > tak w zasadzie to odbiorca powinien reklamować brak paczki
I nie słuchaj tego co pisze kiciuś > pisze tylko po to, żeby zaistnieć w poście > a że wpis jest bez sensu to już "insza inszość"
Na chwilę obecną termin dostawy jeszcze nie upłynął, więc poczekaj.
Jeżeli chodzi o termin doręczenia przesyłki to wynosi on dla usługi:
- Inpost Paczkomat - 2 dni (deklarowany), 5-7 dni (gwarantowany),
- Inpost Kurier - 2 dni (deklarowany), 5 dni (gwarantowany)
- Allegro Paczkomat Inpost - 1 dzień (deklarowany), brak terminu gwarantowanego
- Allegro Kurier Inpost - 1 dzień, brak terminu gwarantowanego.
Dni robocze, w przypadku nadawania po godzinie granicznej lub w dni wolne, liczymy od następnego dnia roboczego.
Za zaginioną uznaje się przesyłkę, która nie została doręczona w ciągu 30 dni od dnia nadania. Do terminu nie wliczają dni ustawowo wolne (czyli 1 i 6 stycznia).
Ps. Reklamację zgodnie z prawem pocztowym składa nadawca, ale może zrzec się swoich praw do przesyłki.