anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kwestia zgłaszania błędów w produktach

SupernailPoland
#7 Wielbiciel#

Witam,

z racji wprowadzania ofert z konta markowego staram się by produkty marki wcześniej oznaczane jako "Inne marki" były oznaczane jako "Super Nail" (nazwa jest już w liście brandów). Z racji wystawiania produktów tej marki wcześniej (z innego konta), a teraz chęci powielenia części towarów na koncie markowym wyskoczył mi problem powiązania z nazwą marki.

Konsultant polecił mi zgłaszanie błędu w nazwie w każdej z ofert. Do tej pory to zrobiłem, ale skutki nie są nawet połowiczne - może z 15-20% zostało zweryfikowanych poprawnie. 

W jakim terminie mogę spodziewać się rozpatrzenia tych zmian? A jeśli one nie wejdą w życie to w jaki inny sposób mogę skutecznie ubiegać się o zmianę nazwy marki w informacjach o produkcie? 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Witaj @SupernailPoland zmiany wprowadzamy najszybciej jak to możliwe, a jeśli zgłoszeń jest dużo, czas oczekiwania może się wydłużyć.

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

AGLOPRIMA2
#13 Ambasador#

Dlaczego zgłaszanie błędów przestało działać?

Już kolejny dzień dostaje komunikat:

"Nie udało się zgłosić błędu

Product suggestion for product: ac5baacc-f272-4d99-bea2-310fc3005d71 is empty"

Bajzel jest w tym niemiłosierny i teraz już nawet tą mocno czasochłonną droga nie da się poprawić 😞

oznacz moderatorów

mjks
#8 Zapaleniec#
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@mjks Sprawdź proszę czy problem występuje, kiedy korzystasz z innej przeglądarki.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

mjks
#8 Zapaleniec#

Sprawdziłem w przeglądarce EDGE (poprzednio użyłem CHROME) - tak samo:

Nie udało się zgłosić błędu

Coś poszło nie tak, spróbuj ponownie.

 
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@mjks Jeśli problem nadal występuje, prześlij proszę zrzuty ekranu, na których będzie widoczny.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

mjks
#8 Zapaleniec#

Na innym komputerze udało się dokonać zmian- przeglądarka Morzilla

oznacz moderatorów