Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Otrzymałem właśnie swój pierwszy komentarz negatywny.
Klientka piszę iż paczka znalazła się nie w tym paczkomacie co potrzeba. Piszę że musiała przejechać poł miasta (Poznań) aby odebrać paczkę. Sprawdziłem to w google maps miedzy oryginalnym paczkomatem a tym w którym Inpost umieścił paczkę to 900 metrów.
Ma ktoś pomysł jak to rozwiązać? Może ktoś z Allegro mógłby pomóc?
Przecież to nie ja wkładam te paczki.
Rece mi opadaja.
Możesz poprosić Allegro o usunięcie komentarza, ale moim zdaniem usunięty nie zostanie, nie narusza zasad. A za tego rodzaju nieprawidłowości poczty względem kupującego odpowiada jednak sprzedawca https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=51b99f53-f844-4aca-ae85-35363ce7a272&subjectId=0047464a-5...
@xyz96 tak wiem Polskie prawo - nie masz na to wpływu ? to znaczy że jesteś winny.... czy jakoś tak...
Nie szukam winnych a raczej wyjścia z tej patowej sytuacji.
W końcu to kupujący wybiera jaki rodzaj dostawy wybiera.
To był Inpost a etykieta była generowana z menedżera Inpost.
Kupująca nie konktakowała się ze mną wcześniej iż paczka znajduje sie w złym paczkomacie. Wtedy na pewno dzwonił bym do Inpostu a tak to skad mam wiedziec.
Wsadziłem dobrą książkę ale o tym cisza w komentarzu.
@BookCornerPL Przyzwyczaj się że Kupujący kłamią .... tak po prostu jest. Możesz ją poprosić o zrobienie na mapie koła ze środkiem w centrum miasta i pokazanie że skoro 900m to drugi koniec miasta - oznacza to że Poznań ma średnicę 1800m ....chyba wkurzyła kilku Poznaniaków 🙂 Podejrzewam że był to najbliższy wolny paczkomat. Spytaj ją ( grzecznie ) jaki miałeś wpływ na dostarczenie paczki do innego paczkomatu skoro ona tak Cię negatywnie oceniła to znaczy że to Twoja wina - więc spytaj ją na czym polegała? Allegro pewnie nie usunie negatywa - a Ty dodaj Panią na czarną listę bo następnym razem dostaniesz nega że padało podczas gdy ona szła do paczkomatu...
Mail już wysłany. Grzeczny.
Wysłałem już maila do allegro tez.
Komentarz na temat średnicy Poznania i czarną listę trzymam na koniec tej historii.
Teraz żałuję że nie miałem okazji być w Poznaniu.
Dziękuje za radę i pozdrawiam
KTOS PISZE GLUPOTY ZE ALLEGRO NIE USUNIE.PROS PRACOWNIKA NIECH SIE OFICJALNIE WYPOWIE,WINY TWOJEJ TU NIE MA.ALLEGRO NIECH WYSTAWI NEGATYWA INPOSTOWI.WALCZ O SWOJE,JUTRO ZACZNIJ NA NOWO TEMAT W KONCU PRACOWNICY ALLEGRO CI POMOGA.
Dzięki bardzo, tak zrobię.
pozdrawiam serdecznie
@BookCornerPL W obronie kupującej mogę napisać i potwierdzić na fakcie że jak jest pełen paczkomat to kurier potrafi zostawić w innym i wysyłany jest sms treści, że "twoja paczka znajduje się w i w tym paczkomacie ze względu na brak miejsca do czasu ....np do jutra"
Tylko jak to może być wina sprzedającego.
Albo inaczej dlaczego winić sprzedającego za coś na co nie ma wpływu.
@Firma_Karwil pracowników Allegro to można prosić....
Widziałeś jak schowali głowy w piasek w moim wątku?
Nawet jak negatyw jest z ich winy, to mają to w nosie.
Jedyne co to trzeba klientom życzyć sukcesów w zakupach w sklepach stacjonarnych i tyle.
A odnośnie tego paczkomatu, to normalka, że jak jest zapełniony ten, który wybrała, albo ma awarię, to wrzucają do najbliższego. Nawet chyba w regulaminie Inpost to jest i nikogo kto wybiera tą formę wysyłki nie powinno to dziwić.
Mogą wrzucić do paczkomatu oddalonego bodajże maksymalnie 2,5-3km od tego, który był wybrany na etykiecie.
Super wykorzystam to jutro kiedy zadzwonię do tej pani.
pozdrawiam serdecznie
Cześć Kolego,
Sytuacja już się wydarzyła, a negatyw został dodany.
Masz wiele możliwości na rozwiązanie owego problemu, wszystko zależy jaka jest Twoja inwencja.
1. Dzwonisz do klienta i szablonowo wedle najwyższych standardów obsługi klienta rozmawiasz jak człowiek z człowiekiem z czego wynikał problem (jak rozumiem pełny paczkomat). Proponuję jednak odczekać 2-3 dni, aż emocje ewentualnej klienci ochłoną. Zaproponuj również rabat na kolejne zakupy.
2. Napisz do allegro z prośba o ewentualnie usunięcie negatywnego komentarza, czasami się udaje, zaś czasami nie - psioczenie na pracowników i wylewanie frustracji jak w poście powyżej nie ma sensu.
3. Bardzo nie popularny pogląd jednak ja osobiście uważa, że czasami warto kupującemu zwrócić koszt np. tranportu, w zamian za ewentualne usunięcie komentarza negatywnego. W teorii tracisz pieniądze lub zysk jednak ranking konta dalej pozostaje w dobrej formie ponad to nawet jeżeli jeden klient na stu na podstawie tego właśnie negatywnego kom. nie zakupi u Ciebie produktu = znowu strata, można by wymieniać.
4. Wysłać sympatycznego e-mail wyjaśniającego sytuację.
5-10. Itd.
P.S - Pamiętaj, że to być może pierwszy komentarz, który zapamiętasz, ale nie ostatni hehe.
Mam nadzieje, że pomogłem.
Pozdrawiam
Piotr
Punkt 2. Już zrobiłem
Punkt 1. Jutro
Ja jestem gotowy nawet zwrócić jej koszty paliwa za przejechanie pół miasta.
Zobaczymy czy się jej to spodoba.
Dokładnie, jeżeli paczkomat był np pełny to kurier umieścił go w innym, kupujący na pewno dostał SMS z informacją od inpost dlaczego tak się stało, na spokojnie musisz się dogadać z kupującym bo innej opcji nie ma. Też ostatnio miałem sytuację z negatywem gdy klient był przekonany że zamówił sobie oryginalne tuleje a pomylił aukcje i zamówił zamienniki. Oczywiście otrzymaliśmy negatyw jako że zamawiał oryginał a dostał tani zamiennik, 3 dni tłumaczenia że dostał to co zamawiał ale w końcu zrozumiał że to on się pomylił. Więc w twoim przypadku kupujący też powinien zrozumieć że akurat sytuacja o której piszesz nie była od Ciebie zależna.
PAMIETAM,TWOJA SYTUACJA OSMIESZYLA CALY SENS PRZEJMOWANIA SIE OCENAMI,BO SA MALO WIARYGODNE,ALE WALCZYC TRZEBA
@BookCornerPL Według regulaminu, InPost ma prawo przekierować paczkę na wypadek przepełnienia, kupująca powinna otrzymać powiadomienie o możliwym przepełnieniu i ręcznym przekierowaniu. Oczywiście pewnie nic nie sprawdziła i dostała tylko smsa o umieszczeniu w innym paczkomacie. Do InPostu niech idzie się skarżyć 🙂
@DarkStoorM Ale komentarz otrzymuje sprzedawca a nie InPost.
@LEW433 Dlatego kupująca nie powinna mieć żadnych pretensji do sprzedającego, który nie ma żadnego wpływu na działania InPostu. To wbrew logice.