anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mam problem z negatywym komentarzem

BookCornerPL
#9 Pomysłodawca#

Otrzymałem właśnie swój pierwszy komentarz negatywny.

Klientka piszę iż paczka znalazła się nie w tym paczkomacie co potrzeba. Piszę że musiała przejechać poł miasta (Poznań)  aby odebrać paczkę. Sprawdziłem to w google maps miedzy oryginalnym paczkomatem a tym w którym Inpost umieścił paczkę to 900 metrów.

Ma ktoś pomysł jak to rozwiązać? Może ktoś z Allegro mógłby pomóc? 

Przecież to nie ja wkładam te paczki.

Rece mi opadaja.

 

oznacz moderatorów
39 ODPOWIEDZI 39

xyz96
#21 Demiurg#

Możesz poprosić Allegro o usunięcie komentarza, ale moim zdaniem usunięty nie zostanie, nie narusza zasad. A za tego rodzaju nieprawidłowości poczty względem kupującego odpowiada jednak sprzedawca https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=51b99f53-f844-4aca-ae85-35363ce7a272&subjectId=0047464a-5...

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@xyz96  tak wiem Polskie prawo - nie masz na to wpływu ? to znaczy że jesteś winny.... czy jakoś tak...

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

BookCornerPL
#9 Pomysłodawca#

Nie szukam winnych a raczej wyjścia z tej patowej sytuacji. 

W końcu to kupujący wybiera jaki rodzaj dostawy wybiera.

 

oznacz moderatorów

BookCornerPL
#9 Pomysłodawca#

To był Inpost a etykieta była generowana z menedżera Inpost.

 

Kupująca nie konktakowała się ze mną wcześniej iż paczka znajduje sie w złym paczkomacie. Wtedy na pewno dzwonił bym do Inpostu a tak to skad mam wiedziec.

 

Wsadziłem dobrą książkę ale o tym cisza w komentarzu.

 

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@BookCornerPL  Przyzwyczaj się że Kupujący kłamią .... tak po prostu jest. Możesz ją poprosić o zrobienie na mapie koła ze środkiem w centrum miasta i pokazanie że skoro 900m to drugi koniec miasta - oznacza to że Poznań ma średnicę 1800m ....chyba wkurzyła kilku Poznaniaków 🙂   Podejrzewam że był to najbliższy wolny paczkomat. Spytaj ją ( grzecznie ) jaki miałeś wpływ na dostarczenie paczki do innego paczkomatu skoro ona tak Cię negatywnie oceniła to znaczy że to Twoja wina - więc spytaj ją na czym polegała? Allegro pewnie nie usunie negatywa - a Ty dodaj Panią na czarną listę bo następnym razem dostaniesz nega że padało podczas gdy ona szła do paczkomatu...

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

BookCornerPL
#9 Pomysłodawca#

Mail już wysłany. Grzeczny.

Wysłałem już maila do allegro tez.

Komentarz na temat średnicy Poznania i czarną listę trzymam na koniec tej historii.

 

Teraz żałuję że nie miałem okazji być w Poznaniu.

 

Dziękuje za radę i pozdrawiam 

 

 

oznacz moderatorów

Firma_Karwil
#10 Popularyzator#

KTOS PISZE GLUPOTY ZE ALLEGRO NIE USUNIE.PROS PRACOWNIKA NIECH SIE OFICJALNIE WYPOWIE,WINY TWOJEJ TU NIE MA.ALLEGRO NIECH WYSTAWI NEGATYWA   INPOSTOWI.WALCZ O SWOJE,JUTRO ZACZNIJ NA NOWO TEMAT W KONCU PRACOWNICY ALLEGRO CI POMOGA.

oznacz moderatorów

BookCornerPL
#9 Pomysłodawca#

Dzięki bardzo, tak zrobię.

 

pozdrawiam serdecznie 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@BookCornerPL  W obronie kupującej mogę napisać i potwierdzić na fakcie że jak jest pełen paczkomat to kurier potrafi zostawić w innym i wysyłany jest sms treści, że "twoja paczka znajduje się w i w tym paczkomacie ze względu na brak miejsca do czasu ....np do jutra"

oznacz moderatorów

BookCornerPL
#9 Pomysłodawca#

Tylko jak to może być wina sprzedającego.

 

Albo inaczej dlaczego winić sprzedającego za coś na co nie ma wpływu. 

 

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@Firma_Karwil pracowników Allegro to można prosić....

Widziałeś jak schowali głowy w piasek w moim wątku?

Nawet jak negatyw jest z ich winy, to mają to w nosie.

Jedyne co to trzeba klientom życzyć sukcesów w zakupach w sklepach stacjonarnych i tyle.

A odnośnie tego paczkomatu, to normalka, że jak jest zapełniony ten, który wybrała, albo ma awarię, to wrzucają do najbliższego. Nawet chyba w regulaminie Inpost to jest i nikogo kto wybiera tą formę wysyłki nie powinno to dziwić.

Mogą wrzucić do paczkomatu oddalonego bodajże maksymalnie 2,5-3km od tego, który był wybrany na etykiecie.

oznacz moderatorów

BookCornerPL
#9 Pomysłodawca#

Super wykorzystam to jutro kiedy zadzwonię do tej pani.

 

pozdrawiam serdecznie 

oznacz moderatorów

Frahs
#7 Wielbiciel#

Cześć Kolego,

 

Sytuacja już się wydarzyła, a negatyw został dodany. 

Masz wiele możliwości na rozwiązanie owego problemu, wszystko zależy jaka jest Twoja inwencja.

1. Dzwonisz do klienta i szablonowo wedle najwyższych standardów obsługi klienta rozmawiasz jak człowiek z człowiekiem z czego wynikał problem (jak rozumiem pełny paczkomat). Proponuję jednak odczekać 2-3 dni, aż emocje ewentualnej klienci ochłoną. Zaproponuj również rabat na kolejne zakupy.

2. Napisz do allegro z prośba o ewentualnie usunięcie negatywnego komentarza, czasami się udaje, zaś czasami nie - psioczenie na pracowników i wylewanie frustracji jak w poście powyżej nie ma sensu.

3. Bardzo nie popularny pogląd jednak ja osobiście uważa, że czasami warto kupującemu zwrócić koszt np. tranportu, w zamian za ewentualne usunięcie komentarza negatywnego. W teorii tracisz pieniądze lub zysk jednak ranking konta dalej pozostaje w dobrej formie ponad to nawet jeżeli jeden klient na stu na podstawie tego właśnie negatywnego kom. nie zakupi u Ciebie produktu = znowu strata, można by wymieniać.

4. Wysłać sympatycznego e-mail wyjaśniającego sytuację.

 

5-10. Itd.

P.S - Pamiętaj, że to być może pierwszy komentarz, który zapamiętasz, ale nie ostatni hehe. 

Mam nadzieje, że pomogłem.

 

Pozdrawiam

Piotr

oznacz moderatorów

BookCornerPL
#9 Pomysłodawca#

Punkt 2. Już zrobiłem

 

Punkt 1. Jutro 

 

Ja jestem gotowy nawet zwrócić jej koszty  paliwa za przejechanie pół miasta.

 

Zobaczymy czy się jej to spodoba.

 

 

oznacz moderatorów

MOTOART-24
#8 Zapaleniec#

Dokładnie, jeżeli paczkomat był np pełny to kurier umieścił go w innym, kupujący na pewno dostał SMS z informacją od inpost dlaczego tak się stało, na spokojnie musisz się dogadać z kupującym bo innej opcji nie ma. Też ostatnio miałem sytuację z negatywem gdy klient był przekonany że zamówił sobie oryginalne tuleje a pomylił aukcje i zamówił zamienniki. Oczywiście otrzymaliśmy negatyw jako że zamawiał oryginał a dostał tani zamiennik, 3 dni tłumaczenia że dostał to co zamawiał ale w końcu zrozumiał że to on się pomylił. Więc w twoim przypadku kupujący też powinien zrozumieć że akurat sytuacja o której piszesz nie była od Ciebie zależna. 

oznacz moderatorów

Firma_Karwil
#10 Popularyzator#

PAMIETAM,TWOJA SYTUACJA OSMIESZYLA CALY SENS PRZEJMOWANIA SIE OCENAMI,BO SA MALO WIARYGODNE,ALE WALCZYC TRZEBA

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

@BookCornerPL  Według regulaminu, InPost ma prawo przekierować paczkę na wypadek przepełnienia, kupująca powinna otrzymać powiadomienie o możliwym przepełnieniu i ręcznym przekierowaniu. Oczywiście pewnie nic nie sprawdziła i dostała tylko smsa o umieszczeniu w innym paczkomacie. Do InPostu niech idzie się skarżyć 🙂

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@DarkStoorM Ale komentarz otrzymuje sprzedawca a nie InPost.

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

@LEW433  Dlatego kupująca nie powinna mieć żadnych pretensji do sprzedającego, który nie ma żadnego wpływu na działania InPostu. To wbrew logice.

oznacz moderatorów