anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mam problem z potwierdzeniem PayU

Client:66479519
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

Mam poważny problem z potwierdzeniem konta PayU. Po raz kolejny poproszono mnie o przesłanie dokumentów, które wysłałem już półtora tygodnia temu. Niestety, do tej pory nie otrzymałem żadnej odpowiedzi, a moje zgłoszenia są ignorowane.

Dodatkowo, dział wsparcia technicznego również kontaktował się z PayU mailowo, ale nie otrzymali żadnej odpowiedzi.

Bardzo proszę o interwencję moderatora i pomoc w rozwiązaniu tej sprawy, ponieważ zależy mi na szybkim zakończeniu procesu weryfikacji.

Z góry dziękuję za pomoc!

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:66479519 Ponagliłam Twoje zgłoszenie 52927265. Doradca już się z Tobą skontaktował. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:66479519
#7 Wielbiciel#

minęło kolejne 2 dni, nic się nie zmieniło, ile jeszcze potrzeba czasu do rozwiązania mojego problemu?

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Client:66479519 weryfikujemy sprawę z operatorem. Postaramy się wrócić do Ciebie jak najszybciej z informacją w korespondencji. Proszę Cię o jeszcze trochę cierpliwości. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:66479519
#7 Wielbiciel#

Jak długo jeszcze czekać? Niema żadnej informacji zwrotnej od PayU, minęło już 2, tygodnie od momentu wysłania im dokumentów

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@Client:66479519 obecnie weryfikujemy sprawę. Napisaliśmy, że jak będziemy mieli odpowiedź wrócimy do Ciebie. Proszę o cierpliwość.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów