Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam moja jakość sprzedaży leci cały czas w dół bo 17.08.2022r odpowiedziałam klientowi po 65 godzinach. Od tego czasu odpowiadam na wszystkie wiadomości i to w przeważającej mierze w ciągu kilku minut. Pomimo to cyklicznie naliczane mi są kolejne minusowe punkty w zakresie terminowych odpowiedzi do klientów. Napisałam do kontakt Allegro i odpowiedziano mi że to przez tę jedną odpowiedź co zawyża średni czas odpowiedzi i tyle. Nie wyjaśniono dlaczego już kolejny raz pobrano za ten sam brak odpowiedzi dodatkowe punkty a żadnej innej nieterminowej odpowiedzi na wiadomość nie było. Co mogę z tym zrobić?
Ponadto pobierając raport z ostatniego dnia widzę, że nie mam uwzględnionych wszystkich odpowiedzi na pytania klientów i dodanych kolejnych punktów.
30dni tyle bierze się pod uwagę.